Translate

czwartek, 10 kwietnia 2014

Makijaż wersja testowa.

...czyli czas start po długiej przerwie.

Taki makijaż chodził za mną już od jakiegoś czasu.
Więc postanowiłam w końcu odkurzyć pędzle i zrealizować mój zamysł w próbnej wersji. Dawno nie szalałam aż tak z makijażem więc mam nadzieję że będziecie nieco wyrozumiali dla mojego makijażu :)
Wciąż uczę się blendowania cieni i mam nadzieję że z czasem moje makijaże będą coraz lepsze. Póki co bez zbędnego pisania, zapraszam was do przeglądania zdjęć :)




Przyzwyczaiłam się już do moich "dzienniaków" i taka alternatywa jest dla mnie znów inna. Czuję się jakbym zaczynała od początku, całą zabawę ;)
Mam nadzieję że wam się spodoba. :)





Co waszym zdaniem mogłabym w nim zmienić i poprawić?? :)


4 komentarze:

  1. Nie jest żle :) Musisz więcej ćwiczyć i coraz lepiej bedzie ci wychodzić blendowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest Ok, im więcej ćwiczeń tym większa wprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email