Translate

poniedziałek, 31 marca 2014

Rozdanie wiosenne

...czyli czas na mój mały powrót.

Po długiej nieobecności w końcu mogę powiedzieć że czas na mój come back ;)
Nie było mnie hoho i jeszcze trochę, mam masę zaległości jeśli chodzi o mój blog ale też i wasze, także jeśli będziecie tak dobrzy dajcie znać co u was oraz linki do blogów godnych polecenia, bym mogła zajrzeć to tu, to tam ;) tak więc na dzień dzisiejszy postanowiłam lekko odkupić swe winy w postaci malutkiego rozdania. Szczegóły podaję poniżej:


Kilka dni temu skończyłam 25 latek i moi bliscy zrobili zrzutkę i kupili mi nowiutki aparat :)
Także póki co by odkupić swe winy za tak długą nieobecność, uczcić pierwszy dzień wiosny, swoje urodziny i tak na poprawę humoru po weekendowej zmianie czasu, a także by uczcić moją nową pracę - postanowiłam że zorganizuję moje pierwsze rozdanie.
Szykuję też kilka zmian, ale o tym niebawem w kolejnych postach nie wszystko naraz. ;)

Na początek kilka słów o książce:


Jako że jestem wierną czytelniczką magazynu Make-up trendy to nikogo nie zdziwi że jestem w posiadaniu 2-óch tych o to książek, także jedną oddam z przyjemnością w dobre ręce, bo po co mi dwie te same książki :)
Książka Katarzyny Kozłowskiej - Kołodziej jest świetna dla osób, które zaczynają swą przygodę z makijażem jak i dla tych, które szukają inspiracji w makijażu. Dużo zdjęć i świetne opisy makijaży krok po kroku. Autorka nie zapomniała też opisać akcesoriów i kosmetyków niezbędnych do wykonania makijaży, czyli podstawowych kosmetyków i przyrządów, które ułatwią nam wykonanie super make-up`u. Nie zapomniała też  o budowie oczu ( bo przecież każda z nas ma inne), czy typach urody. Czego mi zabrakło? Wzmianki o modelowaniu twarzy, ale to mam akurat w innej książce więc mi nie przeszkadza ;)


A teraz do dzieła.

Co zrobić by wziąć udział w losowaniu??

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga.- Warunek konieczny.
2. Polubić mnie na facebooku kliknij tutaj i śledzić go, bo tam niebawem kolejna niespodzianka ;) +1 los
3. Udostępnić baner konkursowy z linkiem do bloga na blogu i/lub fb (+1 / +2 los/y) 
udostępnij to zdjęcie z linkiem do mojego bloga/wpisu

4. W komentarzu zostawić wiadomość, że bierzesz udział.
Oraz jego treść:
Obserwuję jako:
Lubię jako: tak/nie (nazwa Fanpage`a lub imię i 3 pierwsze litery nazwiska)
Udostępniam: (tu wklejacie link)

REGULAMIN ROZDANIA:
1. Jestem organizatorem konkursu.
2. Mogą wystąpić zmiany w rozdaniu o których poinformuję na blogu.
3. Osoba, która wygra ma obowiązek skontaktować się ze mną drogą meilową (mimma.ouch@gmail.com) do 3-ech dni w celu podania danych do wysyłki, jeśli tego nie zrobi 4 dnia losuję kolejną osobę.
4. Rozdanie trwa do 1 maja.
5. Wynik rozdania podaję do 4 maja.
6. Rodzina nie może brać udziału w konkursie, by było fair w stosunku do innych ;)
7. Osoby mieszkające za granicą też mogą brać udział w rozdaniu :)


5 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Ewelina Wróbel
    Lubię jako: tak Ewelina Wró.
    Udostępniam: https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/760521160654896?stream_ref=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Aleksandra Wróbel
    Lubię jako: tak Aleksandra Wró.
    Udostępniam: https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/697995890239202?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  3. O jesteś nareszcie!! Fajnie że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jestem :) i sama się też cieszę bo się za Wami baaaardzo stęskniłam :) :) :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email