Translate

czwartek, 5 grudnia 2013

Projekt makijażowy czas zacząć :)

Dziś odczytałam komentarz jednej z was dotyczący projektu.
I trach jakbym dostała cegłówką w twarz, na wszystkie świętości - zapomniałam rozpocząć oficjalnie projekt! Tak się ostatnio rozkojarzyłam, w sumie nawet nie wiem czym, że na śmierć zapomniałam :(
Wybaczcie...
Także postanowiłam potwierdzić oficjalnie: oczywiście że możecie zacząć malować :)
Pędzle, pędzelki, gąbeczki, pacynki, kredki, cienie, róże itp itd w rączki i twórzcie prace z projektu :)
Wszelkie linki do waszych prac zostawiajcie najlepiej pod tym postem, abym mogła je od razu tworzyć w galerii. :) Poczekam aż uzbiera ich się kilka, abym mogła utworzyć coś konkretnego :)



Zgłaszać się do projektu możecie  tutaj,
Natomiast lista osób biorących udział w projekcie znajduje się tutaj.
Jeśli zaś o mnie chodzi to cóż wciąż jestem pozbawiona sprzętu fotograficznego i nie mam możliwości robienia zdjęć makijaży, przez co nie mogę skończyć robić makijaży do projektu u Malwiny, ale mam nadzieję że sytuacja po Nowym Roku ulegnie zmianie ;)

Na koniec chciałam się wam pochwalić wygranym kalendarzem w konkursie na portalu Dbam o siebie ;)
Bardzo się cieszę że udało mi się go wygrać, choć jestem w szoku bo wiele osób naprawdę się postarało, tym bardziej cieszę się że moja wypowiedź została doceniona i wyróżniona kalendarzem :)
Bardzo chciałam go mieć, będąc na wspólnych zakupach z mamą oglądałyśmy go w Empiku i zrobiłam do niej maślane oczka psa Burka z ogródka z błagalną prośbą powiedziałam: kup mi taki na gwiazdkę. Na to wzięła go do ręki, zaczęła przeglądać i spojrzała na cenę, po czym powiedziała: " Czyś ty oszalała ?? Dziewczyno 40 zł za durny kalendarz?? Mowy nie ma, nie kupię ci go " Tak że wyszłam stamtąd załamana i zrozpaczona. Ale jak widać dziennik był mi pisany, bo kilka dni później natknęłam się na konkurs całkiem przypadkiem i zgłosiłam się, choć szczerze wątpiłam w wygraną. Więc gdy dostałam wiadomość o wygranej piruetom godnych prima baleriny nie było końca, a raczej parodii prima baleriny - bo cóż tak na prawdę to ruszam się jak mucha w smole. Jednak nie zmienia to faktu że radość była ogromna, jakbym trafiła 6 w totka. Od 4-ech dni intensywnie prowadzę dziennik i skrobię w nim zapiski moich postępów z zapartym tchem. Ajj to chyba moja najlepsza mikołajkowa niespodzianka :)

Jutro za to pędzę z niespodzianką do mojej przyjaciółki :) Myślę że mój prezencik przypadnie jej do gustu ;)

A na koniec naprawdę super 10 minutowy trening na boczki jaki znalazłam dziś zupełnie przypadkiem :)




5 komentarzy:

  1. Hehe:) no to niezle chyba to ja Cie wyrwalam z letargu;) Wiem ze jestem upierdliwa z pytaniami ale...czy tematy musza byc realizowane po kolei? Czy jest dowolnosc?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam jest dowolność w ich realizacji :) Nie uważam tego za upierdliwość ;) Bardzo dobrze że ktoś nade mną czuwał i udziela się w projekcie :) ;)

      Usuń
  2. A propo konkursów i projektów to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie lub rozdaniu i u mnie :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja lubie takie komentarze, bardziej rozwiniete, zawierajace opinie czytelnikow, lubie czytac o tradycjach innych :) nie slyszalas o salatce owocowej bo pewnie tylko u mnie taka sie pojawia :D moja mama przyrzadza ja z wszystkich mozliwych owocow jakie ma, do tego doklada pokrojona w kostke galaretke!: ) tak jak u Ciebie w Wigilie jest mnostwo potraw typowo wigilijnych (kapusta, grzyby itp) tak u mnie praktycznie wcale! najwiecej jest u nas ryb (po grecku, klasyczne filety, karp, sledz), barszcz, ktorego nie znosze:D salatka warzywna itp. nie gotujemy czegos czego nie lubimy a Wigilie zawszę spedzamy tylko w gronie rodzice+dzieci :) no ale tak jak napisalas - co dom to inna tradycja :) i to jest wlasnie fajne, ze kazdy spedza te dni na swoj sposob:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email