Translate

poniedziałek, 4 listopada 2013

Wyniki urodzinowego konkursu "Laleczka z porcelany"

Tak jak obiecałam i dłużej już nie odkładam na później, bo już i tak było wystarczająco dużo czasu. Chętne osoby się zgłosiły i miałam kilka prac. Był to mój pierwszy konkurs. Może za jakiś czas wystartuję z nowym. Ale póki co nie będzie nic więcej.
Jeśli chcecie poznać zwycięzców zapraszam  dalej :)



Na wstępie ważna informacja dla zwycięzców: 
na wiadomości z waszymi adresami do wysyłki nagród, czekam pod moim adresem e-mail: mimma.ouch@gmail.com

I tak oto pierwsze miejsce zajmuje Malwina i jej makijaż.
Cóż jako jedyna tak na prawdę spełniła wszystkie warunki uczestnictwa w konkursie, chyba jako jedyna przeczytała regulamin i pamiętała o zdjęciu z karteczką dla mnie. Poza tym makijaż jest perfekcyjny i idealnie wykonany, z wszelką dbałością o szczegóły, dodatki itp., tak więc moje gratulacje.
więcej zdjęć Malwiny - tutaj
 ( tak na marginesie gdybym była zołzą uznałabym tylko ten makijaż, ale przymykam oko na braki karteczek, z racji że to był pierwszy konkurs i ufam wam że to makijaże specjalnie na konkurs u mnie)

Drugie miejsce przyznaję Monice, niestety nie mam 100 % pewności
co do tej sesji, czy to akurat dla mnie, przez przysłowiowy brak karteczki,
ale zdjęcia mi się bardzo spodobały,a sam makijaż powalił mnie na kolana. 
Nie mogłam więc  tej pracy nie docenić :)
Szkoda że nie dostałam zdjęć z karteczką na e-mail.
Więcej prac Moniki znajdziecie  na facebooku - tutaj


Trzecie miejsce dla Ani, która również jak cała reszta osób zapomniała o karteczce, 
ale stworzyła naprawdę fajną sesję, która jest do zobaczenia na jej blogu:


Tak więc gratuluję wam serdecznie i czekam na wiadomości na poczcie :)
ps. mam pomysł na stworzenie projektu makijażowego tak od grudnia lub tak od nowego roku,
chodziłoby o inspirację motywami, które bym wam dała, mam już gotowe tematy
więc jeśli ktoś z was  jest zainteresowany i chętny do wspólnej zabawy to wpisujcie się tutaj :)
Jeśli zgłosi się 10 osób jutro podam wam tematy ;)




7 komentarzy:

  1. Ja jestem zainteresowana ;) bo ostatnio szukam wszędzie inspiracji a takie coś mobilizuje i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuje serdecznie za pierwsze miejsce :*:*:*:* Gratuluje również innym dziewczyną pięknych prac. Ja oczywiście była bym chętna do zabawy u Cb, więc organizuj z chęcią dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Wiedziałam, że Malwinka wygra nie mogło być inaczej!
    I oczywiście również się zgłaszam do projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje wygranym! :) Świetne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję:) I gratki dla reszty dziewczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, to mój pierwszy konkurs, a już miejsce premiowane :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email