Translate

niedziela, 10 listopada 2013

Ps. I made this... - po raz kolejny :)

Pamiętacie o blogu P.S. I made this... o którym jakiś czas temu wam pisałam??
Jeśli nie, krótkie i szybkie przypomnienie. Jest to blogerka, która na swojej stronie umieszcza zdjęcia rzeczy DIY. Śledzę jej poczynania na facebooku (klik), jest niesamowita - jej pomysły nieraz mnie dosłownie powaliły. Zdumiewające ile to człowiek potrafi wymyślić. Szczęka z wrażenia opadła mi tysiące razy.

Postanowiłam więc umieścić kilka filmików do oglądnięcia.


Nie wiem jak wy ale ja od razu kliknęłam sobie w subskrypcję ;)
Takie proste jak zrobić coś z niczego.
Oczywiście niedawno, a tak szczerze to dzisiaj natrafiłam na jej kanał na YT i od razu postanowiłam się z wam podzielić kilkoma filmikami :)
Oj chyba też coś zrobię.... ;)











I na koniec coś dla miłośniczek pędzli ;)



3 komentarze:

  1. nie znałam;p
    zapraszam do mnie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja..nei znałam tej laski zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email