Translate

wtorek, 5 listopada 2013

Projekt makijażowy

Tak jak już wczoraj pisałam od jakiegoś czasu intensywnie myślę nad projektem makijażowym, który zamierzałam utworzyć na blogu. Sądzę że tematy prac wymyśliłam w miarę ciekawe i inspirujące.Jeśli jesteście ciekawi i chcecie wziąć udział w zabawie zapraszam was do zapoznania się z poniższymi tematami prac. Jeśli uzbiera się nas 10 osób projekt ruszył by od 1 grudnia i trwałby do końca marca lub kwietnia, bez jakich wielkich ograniczeń czasowych. 
Kilka osób już zgłosiło chęć wzięcia udziału w zabawie. Mam nadzieję że tematy jakie podam skuszą tych, którzy wciąż jeszcze się zastanawiają i powstrzymują. ;)


Zaczynając od tematów, projekt podzieliłam na kilkanaście etapów.
Chciałam je skrócić, jak to tylko możliwe, ale bardziej się niestety nie dało ;)
Jeśli chcecie to prace możecie nadsyłać kolejno lub nie, 
jeśli akurat macie wenę i inspirację do innego tematu ;)
 Nie ma dat by zmieścić się w danym tygodniu, 
standardowo jak w tego typu projektach,
powstanie galeria prac tu na blogu jak i na moim fan page`u na facebook`u 
Na facebooku będziecie też mogli głosować, 
najpopularniejsze prace utworzę w formie kolażu zdjęć,
a co za tym idzie 3 najlepsze osoby dostaną taki kolaż zdjęć w formie plakatu 
w prezencie na pamiątkę naszej wspólnej zabawy.
Myślę że taka nagroda byłaby bardzo fajną alternatywą od typowych nagród.
Bo niestety nie mam żadnego sponsora, a że wciąż jeszcze niestety nie pracuję to ciężko jest mi 
zdobyć dla was jakieś fajne nagrody kosmetyczne. 
Choć postaram się i może uda mi się coś fajnego jeszcze dla was wyczarować ;)
I tu uwaga osoby mieszkające w innych krajach również mogą się przyłączyć do wspólnej przygody :)


Wracając do sedna sprawy oto tematy jakie dla was przygotowałam:

1. Wyznanie Gejszy - czyli inspiracja książką i/lub filmem.
2. Kobieta na krańcu świata - czyli makijaż międzykontynentalny 
(inspiracja barwne tkaniny, kultura, codzienne życie itp.)
3. Ikona stylu - czyli makijaż inspirowany:
Audrey Hepburn, Bridget Bardot, Coco Chanel, Maria Callas, Marilyn Monroe itp.
4. Indie - makijaż w stylu indyjskim (inspiracja np. filmy z Bollywood )
5. Całkiem naturalnie - czyli neutralnie ( makijaż "NO MAKE-UP")
6. O rany zgubiłam brwi! - czyli totalna abstrakcja ( makijaż awangardowy, fashion make-up)
7. SO KISS ME NOW! - czyli makijaż ust (tu pierwsze skrzypce grają usta) 
8. Duchy, widma i inne straszydła - czyli charakteryzacja.
9. Black & White - czyli czarno białe zdjęcia
10. Królowa śniegu - czyli dama w bieli skąpana 
11. Cukier, słodkości i inne śliczności - czyli landrynkowy make-up
12. Cztery pory roku - makijaż inspirowany fauną i florą.
13. Okularnica - czyli makijaż dla "kujonki" ;)
14. Kobieta wamp - czyli smoky eyes.
16. Szalone kreski - czyli eyeliner w roli głównej.



Na koniec jeśli ktoś z was chciałby poszaleć po całości może stworzyć do makijażu stylizację.
Ale pamiętajcie też o zdjęciu zbliżenia twarzy ;)
Tak więc zapraszam chętnych do  wspólnej zabawy, 
jeśli możecie zapraszajcie swoich znajomych.
Umieśćcie  baner konkursowy na swoim blogu, 
aby dołączyła do nas jak największa liczb osób 
i aby zabawa mogła rozpocząć się jeszcze w grudniu.
Na wasze zgłoszenia czekam do końca miesiąca :)





15 komentarzy:

  1. w przyszłym tyug dam znac czy znajdeczas;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam na wiadomość :) myślę że dasz radę bo jest sporo czasu :)

      Usuń
  2. Tematy mi si bardzo podobają, więc ja na pewno dołączę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na pewno dołączę bo tematy są mega

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne tematy! :) No, może i ja dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę, że się podejmę mimo braku czasu - tematy naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) im nas będzie więcej tym lepsza zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy projekt:) dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę brała udział bo tematy super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanowię sie. trochę za duzo tych tematow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm...nie mam doświadczenia ale przybyło mi kosmetyków więc chętnie dołączę bo tematy są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super projekt mogę sie przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email