Translate

piątek, 22 listopada 2013

Projekt makijażowy z Mamo ja sama - Gotowi, do startu...




Witajcie kochani! :)
Chętnych do projektu jest już naprawdę całkiem sporo, co mnie naprawdę bardzo, bardzo cieszy, więc pozwolę sobie na wstępną listę uczestniczek. Póki co do wspólnej zabawy przyłączyło się 8 osób, 
mam nadzieję że mimo wszystko przybędzie jeszcze kilka chętnych do wspólnej zabawy osóbek ;)
Jeśli jesteście chętni do wspólnej zabawy i chcecie poznać więcej szczegółów zajrzyjcie oczywiście tutaj

Tak więc zabawa zacznie się 1 grudnia i oficjalnie potrwa do 5 kwietnia 2014 (tj. 18 tygodni)
(jednak jeśli będzie taka konieczność z racji dużej ilości tematów i jeśli będziecie mieć problemy ze skończeniem projektu przewiduję że możemy przedłużyć naszą wspólną zabawę np. do końca kwietnia).

Przedstawiam wam uczestników zabawy:

Aleksandra mająca bloga: CosmOla
Dorota z bloga Makijażowy zakątek
Ewelina z bloga make-up, fashion and other stuff :)
Justyna z bloga Mój makijażowy zawrót głowy
Lyssa799 prowadząca blog: Chodź pomaluję Twój świat
Magdalena Make-up & Fashion
Magdalena K. Everblazin Make up
PlANTOFELEK z: PlANTOFELEK fashion blog
Teida, która prowadzi blog: Piękny świat makijażu .

Dziękuję wszystkim, którzy postanowili przyłączyć się do wspólnej zabawy ze mną.
Mam też nadzieję że podoba wam  się wam pomysł na nagrodę 
w postaci plakatu z kolażem waszych najlepszych prac.
Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim, 
a myślę że to byłaby naprawdę świetna pamiątka naszej wspólnej zabawy :)




6 komentarzy:

  1. Ja się chętnie przyłączę :) Chociaż malować będę dość chaotycznie ze względu na to, że mam mało czasu na wszystko :))) Ale z miłą chęcią wezmę udział w zabawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w przerwie świątecznej będę miała przestój ale tyle ile dam radę, tyle spróbuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmalujesz kiedy dasz radę ;) nie trzymamy się ściśle terminów, bo po pierwsze to głównie ma być dobra zabawa, po za tym pewnie czas i tak się wydłuży choćby nawet właśnie przez ten sam okres świąteczny ;)

      Usuń
  3. Muszę z przykrością oświadczyć iż nazywam się Dorota a nie Joanna :P Blog: "Makijażowy zakątek"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upsss... najmocniej przepraszam, musiała wyniknąć jakaś drobna pomyłka - już poprawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email