Translate

poniedziałek, 4 listopada 2013

Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny vol. 2


Tydzień 1:

...czyli inspiracja Alicją w krainie czarów.

Już jakiś czas temu zabierałam się za wykonanie makijażu do projektu u Malwiny, ale pierwsze podejście było nieudolne bo okazało się że mój klej do rzęs to jakaś fikcja i był tylko wodnisty - istny paradoks całej tej sytuacji był taki że zostałam bez inspiracji. I tu jak grom z jasnego nieba spadła na mnie Inka i jej fan page na facebooku



Także jak widać inna blogerka (przypuszczam zupełnie nieświadomie) uratowała mnie przed totalną katastrofą i uratowała mnie nową inspiracją do makijażu, którą widać na załączonym obrazku :)

A teraz zdjęcia przedstawiające wykonany przeze mnie makijaż :)
Kolory lekko oszukane ale to już wiecie i widzicie.
Makijaż lekko zmodyfikowany - na moją wersję.
Tak więc mam nadzieję że moja interpretacja wam się podoba :)
Tym razem nie rozpisuję się już więcej nad tym makijażem.
Zapraszam was tylko do oglądnięcia mej pracy :)
A was jedynie zachęcam do komentowania i pisania wrażeń na temat makijażu :)












4 komentarze:

  1. Slicznie Ci to wyszlo! Troszke przypominasz porcelanowa laleczke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło Kochana :D hehe no to skoro aż tak uratowałam to bardzo się cieszę :D :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nawet nie wiesz jak bardzo :) Tak więc dziękuję za inspirację :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email