Translate

środa, 6 listopada 2013

Projekt makijażowo- paznokciowy nr 2

 Tydzień 2: inspiracja zdjęciem


Godzina: 18.30 - siedzi sobie Monika, nudzi się jak mops i myśli, co by tu ciekawego zrobić.
Godzina: 18. 40 - olśnienie! Makijaż do projektu u Malwiny.
-Normalnie wielkie brawa! Że też teraz na to wpadłam!  Jakbym nie mogła tego zrobić z jakieś 3 godziny temu.
Cóż mój iloraz inteligencji mnie czasami dobija. Cały dzień nicnierobienia (no może poza serią ćwiczeń z Ewą Chodakowską)
Choć podobno jedno przysłowie mawia: lepiej późno niż wcale.
Tylko jak to przysłowie ma się w kwestii makijażu ??!!


W końcu nie od dziś wiadomo że makijaż w dzień i noc prezentuje się zupełnie inaczej.
Kolejny tydzień zabawy z projektem u Malwiny jest makijaż inspirowany tym zdjęciem:

źrodło     
Zdjęcie jest totalnie magiczne drzewa, zachód słońca, a w tle księżyc i chyba ziemia. Istne szaleństwo. Więc na mojej twarzy spróbowałam to istne szaleństwo odtworzyć. Co prawda z miernym efektem. Ziemia mi niezbyt wyszła więc ją zakryłam włosami. A cała reszta tak jak widać. O 20.00 makijaż już był sfotografowany. Teraz jest lekko zmodyfikowany. Mam nadzieję że choć troszkę wam się podoba,
a Malwinie wynagrodzę tym moje spóźnienia w terminach ;)
Lampa błyskowa zrobiła na czole kilka jasnych prześwitów, których na żywo nie widziałam, makijaż zmyłam i nie było możliwości poprawek - niestety :/





8 komentarzy:

  1. masz naprawde wielk!i talent
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/a-touch-of-elegance.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna charakteryzacja !!!! Cos pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku naprawdę dziękuję wam bardzo za tak miłe słowa :) ćwiczę, i wciąż ciężko pracuję oraz na bieżąco uczę się tego wszystkiego sama więc naprawdę cieszy mnie ogromnie że wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo Kurde nieźle Ci to wyszło Kochana;)) jestem w szoku ;*** O.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email