Translate

sobota, 9 listopada 2013

Moja pierwsza współpraca :)

iwos.pl - moje kosmetyki naturalne

Ci z was którzy czytają mnie od jakiegoś czasu pamiętają na pewno że jakiś czas temu zgłosiłam się do konkursu organizowanego przez portal IWOS.PL na najlepszy wakacyjny blog kosmetyczny. Co prawda nie wygrałam, ale za to zostałam dostrzeżona przez firmę, która zaproponowała mi współpracę. :)

Przyznam wam że bardzo mnie cieszy to wyróżnienie i owa nawiązana współpraca, zwłaszcza że jest moją pierwszą współpracą i wiąże się z tak fajną firmą.
Dlaczego ?? Otóż sklep ten zawiera kosmetyki w pełni naturalne, 
  • antyalergiczne, 
  • nieszkodliwe dla środowiska, 
  • nietestowane na zwierzętach, 
  • bezpieczne dla matek z dziećmi, 
  • a opakowania są biodegradalne :)


więcej
Lubię dbać o środowisko, a znajomi czasami się ze mnie śmieją że jestem jak szalony ekolog, więc takie eko firmy dla mnie to duży plus i nie wyobrażam sobie abym nie mogła skorzystać ze współpracy, a tym samym w pewnym stopniu nawoływać i namawiać was do takiego trybu życia. Ceny kosmetyków też uważam za całkiem w porządku co także jest sporą zaletą, jeśli mam wybór zapłacić za coś parę złotych więcej i mieć świadomość że pomagam tym samym środowisku to nie widzę problemu aby nie skorzystać z takiej oferty :) Myślę że i wy sami chętnie byście z niej skorzystali :)
Tak że zapraszam was gorąco do zajrzenia i skorzystania z oferty sklepu oraz zapoznania się z ich ofertą :)
Sama niebawem zakupię coś do przetestowania i na pewno podzielę się z wami moimi wrażeniami :)


3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email