Translate

środa, 20 listopada 2013

Małe zamotanie...+ przypomnienie dla was ;)

Ostatnio zniknęłam na dłuższy czas. Niestety choć bardzo bym chciała chwilowo nie mam możliwości dodawania zdjęć makijaży (wciąż nie mam aparatu). Po za tym moja skromna osoba została niespodziewanie zasypana szeregiem różnych niespodziewanych sytuacji miłych i tych mniej miłych. Dużo się dzieje ostatnio więc mam nadzieję że mi wybaczycie to iż tak znikam, ale postaram się wszystko powoli nadrobić w projekcie u Malwiny i sprowadzić się do pionu ;) I ruszyć z wszystkim jak należy ;)

Póki co przypominam wam o moim pierwszym projekcie jaki chciałabym zorganizować na moim blogu więc jeśli jesteś ciekaw więc to kliknij tu

Dodatkowo zapraszam was również do przejrzenia oferty sklepu iwos :)
Mają naprawdę świetne kosmetyki w swojej ofercie, myślę że każdy coś dla siebie tam znajdzie ;)

iwos.pl kosmetyki naturalne

3 komentarze:

  1. Będę czekała, bo warto. Masz świetny blog :)
    Zostaję tu na dłużej, zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do projektu. Już pisałam pod tamtym postem ale nie wiem gdzie się zgłaszać więc daję znać też tu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email