Translate

środa, 9 października 2013

Projekt makijażowo- paznokciowy nr 2

Witajcie drodzy moi ;)
jako że zostały mi do końca projektu u Jessie dwa makijaże, jeden już niebawem.
Postanowiłam dołączyć do projektu no.2 u Malwiny ;)
Tak się tam dobrze bawiłam, część z was zapewne pamięta dobrze mój słynny słonecznik,
właśnie nim przełamałam pewne bariery ;)

Malwina to mega sympatyczna osoba i za jej namową zgłosiłam się do kolejnej części jej projektu, 
który jak wiecie na dobre już się rozpoczął ;)

Moje pierwsze prace do niego zobaczycie niebawem, póki co chcę skończyć projekt u Jessie, 
a narazie ruszam w poszukiwaniu inspiracji  :)



Kto z was dołączył?? :)

3 komentarze:

  1. Również biorę udział w projekcie u Malwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekam z niecierpliwością na prace!
    p.s Dziękuje za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email