Translate

wtorek, 8 października 2013

Konkurs Egzotyka u Makijażowo


...czyli biorę udział w konkursie u makijażowo ;)

Dziś prezentuję wam mój kolejny makijaż który został stworzony specjalnie na potrzeby konkursu organizowanego na blogu Makijażowo gdzie was gorąco zapraszam :)Ci, którzy śledzą mnie na moim FP na facebooku - klik:) mieli okazję widzieć już przedsmak tego co ich czeka tutaj ;) Wyznam wam że jest to mój drugi udział w jakimkolwiek konkursie makijażu. Z reguły raczej je sobie odpuszczam bo nie mam aż takiego stażu pracy i umiejętności i gdzie mi tam się równać do znakomitości których prace podziwiam i wznoszę moje "ochy i achy" nad ich pracami ;)


Ale stało się i tak za namową przyjaciół i kilku osób, które dały mi przysłowiowego kopniaka w zadek zgłosiłam się i ja ;)

więcej o konkursie tutaj :)




Sam mój makijaż nie miał konkretnej inspiracji zainspirowały mnie soczyste barwy kwiatów które połączyłam z odcieniami ziemi ;) Miałam zamiar poszaleć, jednak postawiłam na naturę z lekką nutką ekstrawagancji w postaci turkusowej kredki (choć na zdjęciach wygląda na niebieską - taką miał wizję aparat i już).
Do makijażu użyłam: cieni w odcieniach brązu, pomarańcza i fuksji (nakładałam je na mokro by były lepiej widoczne i uchwycone przez aparat i aby miały bardziej soczystą barwę),  na usta także nałożyłam cienie do powiek w odcieniach pomarańcza i fuksji i przeciągnęłam błyszczykiem (tu przyznam się bez bicia zainspirowałam się ustami jakie kiedyś miałam okazję widzieć kiedyś na fb na jednym z fan page`ów - tylko tam były w wersji ombre moje do ombre się raczej nie zaliczają - u mnie musi być inaczej)  ;) brwi brązowe i rzęsy przeciągnięte brązowym tuszem do rzęs ;) odrobina rozświetlacza i róży na policzki i gotowe ;)















Mam nadzieję że przymrużycie nieco oczka na moje niedociągnięcia, choć wszelkie wasze rady co mogłabym poprawić w tym makijażu z przyjemnością przyjmę do wiadomości, bo każda rada pomocna w podnoszeniu mych umiejętności - niezwykle cenna dla mnie jest :)

ps. osobiście mi się ten makijaż nawet spodobał i chyba zmaluję sobie coś takiego od czasu do czasu ;)
na koniec zdjęcie z Lucy,
która uwielbia wkładać łebek w moją kosmetyczkę ;)

Pps. 3majcie mocno kciuki za mnie :)




9 komentarzy:

  1. Całościowo wygląda bardzo ładnie tylko musisz jeszcze nauczyć się dokładnie blendować cienie tak samo jak ja hahaha trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki właśnie muszę sobie kupić jakieś pędzle do blendowania bo za bardzo ich nie mam :)

      Usuń
  2. brwi sobie bardzo łądnie robisz;] powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. No brwi masz cudne!!!:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana ;) to chyba jedna z niewielu rzeczy, która mi póki co wychodzi w makijażu ;)

      Usuń
  4. Co bym zmieniła? Więcej uśmiechu na zdjęciach! Pokaż ten wdzięk, który w sobie masz :*

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również biorę udział w tym konkursie :D Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email