Translate

środa, 9 października 2013

Etap 9 z CRAZY MAKE-UP CHALLENGE u Jessie,

... czyli Błyskotki, cekiny, brokat.

To już przedostatni etap projektu u Jessie (na koniec szykuję dla was wielką niespodziankę - jednak mam dwa pomysły i jeszcze sama do końca nie wiem który zrealizuję, ale o tym później).

Temat ten kilkakrotnie był już przeze mnie robiony (jeśli chodzi o brokat) pewnie część z was pamięta jak jakiś czas temu zrobiłam kilka błyskotliwych makijaży ;)



Ten jednak jest inny - postawiłam że na pierwszym planie w tej rundzie będzie grało złoto, więc użyłam złotego cienia do powiek (połączyłam je z brązami i perłową bielą). Do tego złoty eyeliner, który niestety sprawia że pieką mnie oczy i płaczę.
Nie mogłam się też powstrzymać i musiałam, po prostu musiałam zrobić usta pokryte złotym brokatem ;)
A co mi tam jak błyszczeć to na całego ;) Hehehe a tak serio makijaż wydaje mi się że mi wyszedł i ogólnie jestem z niego zadowolona, jednak tam ta dam, zdjęcia mi jakoś nie wychodziły. Cóż robiąc je albo część była nieostra (zdarza się), albo były prześwietlone, albo po prostu wyglądałam jak niedorozwinięta (bez obrazy). Dodaję te mniej i bardziej "normalne", które moim zdaniem nadają się w miarę do pokazania ;)
Przyznam wam że nawet ich nie retuszowałam, bo nie miałam na to ochoty (po za miniaturką, ale to widać), więc widać wszystkie moje mniejsze i większe mankamenty, ale o tym ciii ;)

A co do inspiracji to naprawdę nikim się nie inspirowałam (pędzle w dłoń i róbta co chceta) jednak kiedy zobaczyłam się na zdjęciach uświadomiłam sobie że jednak moja podświadomość chyba rzuciła mi inspirację i z robiłam makijaż w stylu Keshy, bo tak mi się wydaje że w jakimś swoim teledysku miała coś podobnego do tego co ja stworzyłam na mojej twarzy ;) ale nie będziemy (przynajmniej moja skromna osoba) nad tym głowić, bo wydaje mi się że i tak niewiele to da, czasem tak jest że widząc kogoś zdjęcie (teledysk itp.) znajdujemy inspiracje, które potem świadomie lub nieświadomie używamy w swoich makijażach ;)

źródło









a tak na marginesie zamiast Keshy to 
właśnie tę piosenkę nuciłam podczas 
wykonywania dzisiejszego makijażu ;)

7 komentarzy:

  1. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Bardzo ladnie ci w zlocie, pierwsze zdjecie jest moim ulubionym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) cieszy mnie to tym bardziej że jakoś do końca nie byłam przekonana co do tego złota ;)

      Usuń
  2. Cudowny kolor ust! Idealny np. na karnawał :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email