Translate

poniedziałek, 7 października 2013

Etap 8 projektu CRAZY MAKE-UP CHALLENGE z Jessie

...czyli: GOTYK, KOSMOS, HALLOWEEN 



Tak, tak, tak :) dopadłam znów aparat siostry więc tym samym zmalowałam aż dwa makijaże jeden na konkurs dla makijażowo (ale o tym jutro). Drugi do projektu u Jessie. Niby końcówka projektu, a ja spóźniam się okropnie, ale jakoś dam radę - dzięki mojej siostrze i jej dobremu serduszkowi. Ponad to zgłosiłam się też do projektu u Malwiny i przydałoby się dla niej też coś zmalować - myślę że może jutro coś wyczaruję ;) Planuję też stworzyć pewien projekt, ale o tym póki co cicho-sza ;)
Także póki co zapraszam was do oglądania zdjęć tego co zmalowałam ;)
Postawiłam na dam tam ta dam.... GOTYK
dobra, dobra wiem domyśliliście się - przynajmniej mam taką nadzieję ;)
Z makijażu jestem o dziwo ogólnie zadowolona, choć mimo iż słucham może mocniejszego brzmienia to wyznam wam że jest to mój pierwszy tego typu makijaż jaki wykonałam, nie jest to dla mnie makijaż na co dzień. Jak moja mama powiedziała - straszę nim ludzi ;) Czym się wam pochwalę to wyszły mi świetne kreski, czego aparat niestety nie uchwycił w pełni jak widać na załączonych obrazkach w dodatku kolory też lekko przekłamane ale cóż począć ;)  Nigdy nic nie będzie idealne ;) 
Jestem lekko przeziębiona, bo po ostatnim roznoszeniu CV trochę mnie zawiało - znacie to ?? Wchodzisz do super ciepłego solarisa wysiadasz a tu ziąb?? No właśnie - to zdradziecka rzecz ;) Jednak na szczęście mimo to udało mi się zrobić całkiem sporo zdjęć bez smarkania w chusteczkę choć były momenty że bałam się pacek pod oczami w postaci rozmazanego tuszu do rzęs :)
Zmykam kurować się mlekiem z czosnkiem, pewnie pomyślicie że jestem nienormalna - ale uwielbiam mleko z czosnkiem ;) Was zostawiam ze zdjęciami makijażu, patrzcie i podziwiajcie moją mordkę ;)





6 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że nawet ci pasuje :D bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche kreski za plasko chyba. przynajmniej takie mam wrazenie na zdjeciu. nie ma zbytnio zblizenia oka wiec moze dlatego taki efekt ale zawsze lepiej wyciagnac ku gorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci że na żywo wyglądały dobrze, a na tych zdjęciach jakoś tak nie za bardzo, sama jestem zła, bo wyglądały naprawdę fajnie :(

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email