Translate

wtorek, 22 października 2013

Etap 10 projektu CRAZY MAKE-UP CHALLENGE u Jessie

Własna inspiracja...

...czyli drzewo na twarzy malowane.

Dokładnie tak jak obiecałam jest makijaż dla projektu u Jessie. Pomysłów miałam kilka zrealizowałam jeden. Cóż idzie mi ostatnio to moje malowanie jak krew z nosa ostatnimi czasy. 
Jednak jest moje małe obiecane dzieło. 
Cóż przypuszczam że wiele osób może się przyczepić, sama niezbyt jestem z niego zadowolona.
Jednak powiem wam że zmalowanie drzewa na twarzy to naprawdę wyczyn, myślałam że wyjdzie to lepiej ale mam nadzieję że nie zjecie mnie za to zbytnio ;)
Co do inspiracji było nią owo drzewo, a raczej kilka zdjęć i rysunków przedstawiających "kwitnącą wiśnię". Od dawna zbierałam się z zamiarem stworzenia makijażu inspirowanym właśnie tym drzewem, ale jakoś tak zawsze nie mogłam zabrać się w sobie i kiedy powstał projekt u Jessie stwierdziłam że to będzie moje małe dzieło ;) Na żywo wyglądało inaczej, ale i tak nie zmienia to faktu że nie jest to takie jakie chciałam aby było. Zdjęć zrobiłam kilka i nie miałam w czym wybierać. Załączam jedynie owe dwa. Trochę za bardzo się rozszalałam z makijażem i niepotrzebnie dodałam brokat, ale trudno. Myślałam że doda to makijażu uroku jednak chyba się pomyliłam. 
źródło



źródło




Tak się ostanio zaćwiczyłam z Ewą Chodakowską że jak już potem padnę to nie ma bata - leżę i nie wstaję. Cóż przynajmniej wiem że moja kondycja wcale nie jest taka dobra, za jaką ją do tej pory uważałam. Choć jest przynajmniej pozytyw całej tej sytuacji niestraszna mi jesienna chandra ( przez chwilę nosiłam się z zamiarem usunięcia bloga, jednak jak na kobietkę przystało rozmyśliłam się - bo uderzyły mnie w twarz hormony szczęścia i nawet jesień, ani zbliżająca się zima mi niestraszne).

ps. miałam dziś zrobić makijaż do projektu u Malwiny bo wpadłam na super pomysł, ale cóż okazało się że mój klej do rzęs to jakaś atrapa (sama woda), a aż tak szalona nie jestem żeby użyć "super glue" ;)

5 komentarzy:

  1. Ale pięknie! Boski makijaż, widać, że bardzo się nad nim napracowałaś ;) Podziwiam ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    Zapraszam też w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda t tak, jakbyś malowała pastelami :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email