Translate

piątek, 27 września 2013

Zmiana w konkursie....


Jeśli pamiętacie organizuję konkurs makijażowy i tak właśnie z powodu że nie dostałam 10 zgłoszeń przedłużam go i przedłużam, jednak dziś postanowiłam was ostatecznie poinformować że na nadesłane prace czekam do 31 października i ani dnia dłużej. Komu zależy to jeszcze coś zmaluje, a jeśli nie to będziemy wybierać z prac otrzymanych od dziewczyn. W końcu napracowały się bardzo i zgłosiły się w terminie. 
Miałam też co prawda dodać jakie są dodatkowe nagrody ale owieję je nutką tajemnicy - to będzie taki bonus ode mnie ;)




Sama ostatnio jestem nieźle zalatana więc musiałam tą sprawę przełożyć, bo biegam od salonu do salonu z teczką pełną CV z nadzieją że coś się wreszcie ruszy i przestanę w końcu tym samym uchodzić w mojej rodzinie za "nieroba" :( 

3majcie proszę mocno kciuki bo przypadkiem biegając pieszo (bo trochę ruchu mi się przyda) trafiłam w miejsce gdzie jest akurat nabór więc oby, oby się udało :) A wy pamiętajcie o konkursie, zachęćcie może kogoś z waszego otoczenia ;) 




ps. z moich ostatnich odłożonych zaskórniaków kupiłam sobie płytkę z magazynem Shape (ostatni egzemplarz -ufff) Zawsze chciałam być w posiadaniu choćby jednej płytki i udało się ;) kosztowało 14zł a jaki przyniesie mi to efekt dam znać ;) Muszę się zebrać na odwagę i ćwiczyć w pokoju rodziców (tak, tak wciąż nie mam przedłużacza) 

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za wytrwałość w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w ćwiczeniach! Będę trzymać kciuki. A co do konkursu to może się skuszę. Zaraz będę orientować się w temacie :)

    Zapraszam do mnie: www.kosmetycznaplaneta.blogspot.com oraz www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dobrze, że przedłużyłaś ;) zapomniałam, a teraz mam jeszcze szansę, zapraszam też do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email