Translate

środa, 25 września 2013

Urodzinowe rozdanie u JC MakeUp Dream

Witam kochani wróciłam z wyjazdu we wtorek, ale że wstałam wczesnym rankiem i nie mogłam się ogarnąć nie napisałam nic.
Dziś ruszyłam drukować CV i poszłam śmiało w miasto roznosić je po okolicznych salonach kosmetycznych.
2 tylko przyjęły moje CV, jednak dano mi do zrozumienia że nie mam na co liczyć bo w jednym chcą ludzi po studiach (co prawda moja szkoła była w trybie dziennym i samych praktyk miałam 12 godzin, ale to się nie liczy, bo to studium policealne), a w drugim potrzebują osoby z 2-u letnim doświadczeniem. W innych niestety odprawiono mnie z kwitkiem, ale w moim mieście został mi jeszcze jeden salon kosmetyczny. Tak więc się nie poddaję - mam jeszcze kilka zapasowych opcji w zanadrzy więc liczę na to że się coś uda ;)

Także makijażu nie będzie. Jednak dziękuję dziewczyny za rady odnośnie mojego ostatniego makijażu - był robiony na szybko,następnym razem się przyłożę bardziej i bardziej się postaram. ;)

Tym razem chcę was zaprosić na super rozdanie, które organizuje Asia na swoim blogu, póki co niewiele jest osób ale lepiej żeby to się zmieniło, bo jest naprawdę o co walczyć z resztą sami się o tym przekonajcie ;)

Więcej na:
JC MakeUp Dream: Rozdanie urodzinowe- wygraj bon na zakupy w UK!:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email