Translate

niedziela, 22 września 2013

Szybki make-up

Wyjeżdżam na parę dni z pomocą do mojej kuzynki, wystąpię tam w roli niani ;)
wrócę zapewne we wtorek ;) i myślę że ruszę z jakimś kolejnym wpisem tak w środę wieczorkiem ;)
Przed moim wyjazdem dodaję mój dzisiejszy makijaż zrobiony w 20 minut.
Zdjęcia i wszystko robione na szybko więc wiecie.... ;)
Spodobał mi się ten makijaż więc chciałam się nim z wami podzielić ;)
Więc wybaczcie za wszelkie jakościowe itp. niedociągnięcia ;)



Zmykam i do następnego ;)

8 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem fajnie tylko ten cień na dolnej powiece daje ci efekt podkrążonych oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dolnej powiece nie mam cienia ;) to moje cienie pod oczami z niewyspania, których nie miałam czasu zakamuflować ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bardzo ładnie zrobiona kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorki :) Popracuj Kochana nad roztarciem górnej granicy cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny makijaż :)

    zapraszam do siebie:
    inspiracjem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email