Translate

czwartek, 26 września 2013

Katalog Bloggerek Kosmetycznych

Jedna z bloggerek, a mianowicie Joanna jakiś czas temu wpadła na genialny pomysł stworzenia katalogu bloggerek kosmetycznych na facebooku. By do niego dołączyć naprawdę niewiele was to kosztuje, a w sumie fajnie jest być razem w jednym miejscu gdzie możemy się że tak to określę "skrzyknąć" :) 
Więc jeśli ktoś z was przypadkiem jeszcze się tam nie znalazł to zapraszam gorąco.

Wszelkie szczegóły w tym temacie znajdziecie tutaj 
Wiem że miał być makijaż ale chwilowo zostałam pozbawiona natchnienia :(


ps. wybaczcie ten teledysk ale natrafiłam na niego przypadkiem
 i nie mogłam,  no nie mogłam się powstrzymać... ;)




2 komentarze:

  1. Dzięki za info, nie wiedziałam, że coś takiego funkcjonuje :) A jak brakuje Ci inspiracji to zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie ! Sandi ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email