Translate

niedziela, 1 września 2013

Dziękuję ;)

...czyli licznik przebił magiczną liczbę 8000, czy będzie więcej ?? 


Wyniki z egzaminu zawodowego już są...
A ja wciąż nie wiem czy zdobyłam upragniony tytuł technika usług kosmetycznych, 
bo nie odebrałam wyników. Tak szczerze między nami trochę mi brakuje odwagi.
Zdały podobno 3 osoby, 2 nazwiska są już znane, 
jednak owo jedno pozostało owiane nutką tajemniczości.

Dzwoniłam do sekretariatu, bo niestety nie miałam możliwości odebrania wyników osobiście od razu, 
jednak i tak odesłano mnie z kwitkiem. 
Cóż od samego początku przypuszczam że oblałam, 
bo gdy tylko na arkuszu egzaminacyjnym zobaczyłam pierwsze pytania ogarnęła mnie czarna rozpacz,
później było już tylko gorzej - nie pocieszajcie mnie, wiem niestety że czeka mnie poprawka.
Dziś dzień ogólnie nie zalicza się dla mnie do najszczęśliwszych.

(jeśli jesz ostrzegam - lepiej tego nie czytaj)

Nie dość że rano nasza psinka Lucy postanowiła zrobić sobie kupkę pod moim łóżkiem - czego do tej pory nie miała w zwyczaju - budząc mnie przy tym, 
to pod wieczór kiedy to po jej popołudniowej drzemce wzięłam ją w te pędy na po-spanne siku wyrżnęłam przysłowiowego orła na schodach fundując sobie tym samym siniaka na plecach.
Bogu dzięki że moja mama kupuje ciągle jakieś mrożonki i dosłownie wysypują się z zamrażalki, więc siedziałam z mrożonymi brokułami z biedronki przy plecach przez dobre 15 minut i dziękowałam wszystkim świętym że nikt nie widział mojego jakże żałosnego upadku...
Po za Lucy, której psia mordka mówiła: "co ty u diabła robisz na tych schodach".
Cóż teraz jestem tylko trochę obolała lekko posiniaczona i ogólnie niezbyt zadowolona.
Więc humor poprawiam sobie muzyką wyszukiwaną na YT.

 Aha no i wchodzę sobie przy okazji na bloggera i tu taka miła mała niespodzianka w postaci licznika 
wyświetleń :) Miło, miło, miło... i dziękuję, dziękuję, dziękuję :)


Na koniec kilka owych filmików, 
inne czasem dodaję na moim fan page`u na fbtwitterzetumblr i google+
więc jeśli jesteście ciekawi co mi w duszy gra zapraszam do odwiedzenia owych stron :)




ps. jutro jadę odebrać wyniki - szykujcie się na lament :P




5 komentarzy:

  1. Gratuluje i życzę sto razy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziękuję, aby nie zapeszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację!:)
    Będzie jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję sukcesów :)

    Zapraszam do mnie
    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne gratulacje :) I życzę milion razy tyle ^^ <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email