Translate

wtorek, 17 września 2013

Black&White

...czyli makijaż w czarno-białej fotografii.

Tak, tak, tak - znikam, po czym pojawiam się znów, a potem po raz kolejny znikam i tak kręcę się i kręcę. Jak małe dziecko na karuzeli na placu zabaw. Myślę że na dobre mi takie "zabawy" to nie pójdą, a na pewno nie działa to dobrze na wizerunek mojego bloga, cóż chciałabym dodać wam mnóstwo postów, mam masę pomysłów i planów, nie będę kręcić wam tu nosem, motać i pierdzielić 3 po 3. Prawda jest jedna i powszechnie znana....


Fakt mam może lekkie urwanie głowy jednak nie takie abym mogła szukać wymówek typu nie ma mnie tu bo "coś tam coś tam", albo "bla bla bla". Prawda jest taka że jestem leniwa. Albo raczej zrobiłam się leniwa na potęgę. Nie chce mi się nic, a pogoda za oknem mi tego nie umila. Leżę w łóżku czytam książki. Do tego szukam pracy, a idzie mi to jak krew z nosa. Faktem jest że wasze blogi odwiedzam jak najczęściej mogę, komentuję o ile to możliwe. Jednak jak widzicie lenistwo to coś z czym trudno wygrać, ale muszę się ogarnąć i postaram się rozkręcić bloga dodając nowe świeże tematy ;)


Dziś makijaż którego nie miałam dodawać - bo nie podoba mi się, miał być dodany do jednego z projektów w którym brałam udział ale jak to mam w zwyczaju rozmyśliłam się, zrobiłam i dodałam więc inny. Sam makijaż na zdjęciach nie zachwyca, a oczy wyglądają na koślawe - bo zdjęcia robione były pod kątem. Zrobiłam kilka czarno białych i kolorowych. Te kolorowe nie nadały się na jakiekolwiek dodanie a te czarno białe prezentowały się w miarę "znośnie".
Tak że żeby nie było zamierzam zrobić makijaż w podobny deseń, jednak już zupełnie inaczej. 
Oby tym razem wyszedł ;)

Buzz and to next post ;)





5 komentarzy:

  1. Pięknie Kochanie:** moja zdolniacho Ty ;)) O. ;)**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten makijaż zdecydowanie sprawdził się na biało-czarnych zdjęciach. Brakuje mi podkreślenia brwi - fajnie by wyglądały takie jak "od linijki" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie za pomysł -szczerze nawet o tym nie pomyślałam, zrobiłam raptem kilka zdjęć bo makijaż kiepsko się prezentował w kolorze i szybko go zmyłam, a w czarno białym jakoś ujdzie, choć przy mojej opadającej powiece co chwilę się odbijał, to była tylko taka wersja próbna ;) ale następnym razem spróbuję bo to genialny pomysł :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email