Translate

czwartek, 26 września 2013

Biorę udział w konkursie u Makijażowo

Z okazji 1-szych urodzin bloga u Makijażowo powstał konkurs i rozdanie w jednym do którego wzięcia was gorąco zachęcam. Sama się skusiłam, przyznam że to jest chyba dopiero mój drugi albo trzeci konkurs makijażowy w jakim biorę udział. Wiecie dlaczego patrząc na prace bardziej doświadczonych i zdolniejszych dziewcząt zazwyczaj rezygnuję w przedbiegach, bo co ja tam mogę zmalować moim tanim i niezbyt "obfitym" sprzętem. 





Jednak nagrody są na tyle fajne i kuszące więc delikatnie mówiąc spróbuję może uda mi się zmalować coś fajnego tym co mam i sfotografować jakoś aparatem może nawet uda mi się też załatwić lepsze zdjęcia ;) 
Wszystkim biorącym udział w konkursie życzę powodzenia i oby zasłużenie wygrali najlepsi :)

Makijażowo: KONKURS & ROZDANIE rocznicowe:

1 komentarz:

  1. cena sprzętu to nie wszystko - jak się chce to i pędzlami z drogerii można wyczarować coś fajnego :) Choć nie powiem, trzeba się naszukać, żeby znaleźć coś ciekawego w przystępnej cenie.

    Nie zniechęcaj się i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email