Translate

środa, 21 sierpnia 2013

Nominacja do Liebster Award

źródło

Ostatnio niewiele się udzielam, trochę przez to że nasza psinka pochłania nas wszystkich do reszty (mówię wam to diabeł w ciele anioła), lecz trochę przez to że wciąż jestem bez aparatu i nie mam jak robić zdjęcia, a co za tym idzie nowe makijaże te do projektów i nie tylko... Tak więc koło się zamyka, a ja rozpaczam... Buuu :( :( :( A mam tyle fajnych pomysłów i wciąż niejestem w stanie ich zrealizować.
Ale może cud się stanie i znajdę jakieś pieniążki w reklamówce na przystanku - dobra, dobra myślmy realnie. Mało prawdopodobne że się to stanie, z resztą raczej bym takie pieniążki dała na szczytny cel, wiecie co mówią, co łatwo przychodzi, szybciej odchodzi... To skoro ma odejść szybko to niech komuś pomoże ;)

Ale wracając do sprawy najważniejszej i dotyczącej tego właśnie wpisu, cóż dostałam nominację do Liebster Award od ank.13.pietro. Jest to pierwsza tego typu nominacja jaką otrzymał mój blog, więc dziękuję bardzo za nią. Jest mi niezmiernie miło że ktoś mnie w taki fajny sposób docenił :)


Regulamin :
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi na pytania od ank.13.pietro ;)

1. Możesz żyć z dowolnej rzeczy/czynności/zajęcia. Co byś wybrała?  
  • chciałabym być po prostu wizażystką i stylistką w teatrze. Być tam niezastąpiona i mieć przez to pewną stałą posadę, abym mogła spokojnie się utrzymać. Nie muszę zbijać na tym kokosów, ważne aby praca ta sprawiała mi przyjemność i satysfakcję i jako tako mogłabym z niej wyżyć ;)
2. Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś, to…?
  • ciągle robię coś głupiego, więc trudno jest mi teraz powiedzieć co zrobiłam najgłupszego  Przypuszczam że wiele osób przez to ma mnie za kompletną kretynkę. Ale powiedzmy że najgłupszą rzeczą z ostatnich dni było jak udawałam  nad zalewem rekina, a moja siostra wystraszoną turystkę. ;)
3. Czego nie lubisz w blogowaniu, a za co to lubisz?
  • nie lubię tego że pewne osoby nie są wstanie pojąć że po prostu można blogować z czystej pasji, bloga stworzyłam dla siebie od tak żeby oglądać swoje postępy i szukać nowych inspiracji ;)
  • lubię go za to że poznaję wiele ciekawych w dodatku naprawdę inspirujących osób,  z którymi mimo iż nie znam się osobiście w realu udzielają mi niesamowite wsparcie emocjonalne i dodają wiary w siebie i moje możliwości. Tak naprawdę to właśnie dzięki nim pokonuję swoje "demony", które we mnie drzemią i czasami we mnie drzemią. Jeden miły komentarz, dobra rada to wszystko wiele dla mnie znaczy i sprawia że chcę z uśmiechem na twarzy iść dalej.
4. Najważniejsze(a) w życiu jest…?
  • mieć przyjaciół, którzy są z nami mimo wszystko i przeciwko wszystkiemu. Nieważne co się stanie i co zrobimy oni zawszę będą z nami.
5. Co Cię najbardziej denerwuje?
  • brak tolerancji, jeśli się z czymś nie zgadzamy - ok, ale nie musimy poniżać i dyskryminować innych.
  • ludzie, którzy uważają się za ósmy cud świata.
6. Twoja największa zaleta to…?
  • szczerze nie wiem - ale wydaje mi się że to iż kompletnie nie potrafię kłamać, łgać, oszukiwać. 
7. Twój styl ubierania?
  • na co dzień to legginsy + tunika, ale to też zależy od nastroju i mojego widzimisię ;)
8. Możesz raz cofnąć czas. Co byś zmieniła?
  • nic, wszystko co zrobiłam robiłam zgodnie ze swoim sumieniem, więc niczego nie żałuję i nie chcę zmieniać ;) 
9. Na co możesz wydać majątek?
  • na schroniska dla zwierząt i poprawę ich bytu w nich. Gdybym miała masę pieniędzy sama bym jedno wybudowała, angażując w to wszystkich chętnych ;)
10. Co cenisz w ludziach najbardziej, a czego nie trawisz?
  • nie cierpię plotkarzy i tego jak ktoś mnie próbuje wciągać w te rozmowy o ludziach, których nawet nie mam pojęcia.. Co mam powiedzieć o kimś kogo znam z widzenia, a nie zamieniłam z nimi słowa?? Litości!!!
  • lubię ludzi którzy mają poczucie humoru i potrafią śmiać się sami z siebie i nie traktują wszystkiego tak na serio ;)
11. W co wierzysz?
  • wierzę w reinkarnacje i duchy.


A teraz czas na moje pytania 
(mam nadzieję że wam się spodobają - nie jestem dobra w ich wymyślaniu):
  1. Jaki był główny powód powstania Twojego bloga??
  2. Masz jedno marzenie do spełnienia (dla siebie) jakie by ono było... ??
  3. Twoja największa wada ??
  4. Coś czego nikomu nie mówiłaś ??
  5. Co w swoim wyglądzie lubisz najbardziej ??
  6. Co w wolej chwili najchętniej robisz ??
  7. Czego nie zapomnisz do końca życia??
  8. Ulubiony kosmetyk ??
  9. Jaka jest szalona rzecz, którą byś zrobiła, gdyby pieniądze nie  miały dla Ciebie znaczenia ??
  10. Czego byś nie zrobiła ??
  11. Co wprawia cię w dobry nastrój ?? 

Teraz przed wami moja fantastyczna 11:
Nie za bardzo wiedziałam kogo dodać.
Cóż raczej raczej blogi te nie są mniej popularne niż mój 
( bo nie wiem czy jest to możliwe) jednak musiałam dokona wyboru.
A są nimi:











6 komentarzy:

  1. dziękuje bardzo za nominację, postaram się w wolnym czasie odpowiedzieć na tag ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, lubię czytać takie tagi :) Okazuje się, że mamy całkiem sporo podobnych cech. Jak zbudujesz schronisko daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety już robiłyśmy ten tag :( szykuję 50 random facts, może załączę któreś z tych pytań, bo są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominację byłam już tyle razy nominowana więc może teraz odpowiem nie obiecuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki kochana za nominację, odpowiadałam już na ten tag i nawet powstał filmik. Jest tam kilka pytań, które są i u Ciebie, więc nie wiem, czy odpowiem ^^ Wrzucam Ci link do filmiku :)
    http://www.youtube.com/watch?v=88rQDgHZ0oM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ;) jak będziecie chciały i czas mieć będziecie to zróbcie ten tag :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email