Translate

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

GALERIA KONKURSOWA

Porcelanowa lala ...

...czyli makijaże inspirowane lalką z porcelany.

Jak zapewne wiecie organizuję konkurs urodzinowy na blogu 
( regulamin i szczegóły znajdziecie tutaj)
Konkurs trwa do 17 września.
Wiem że czasu jest jeszcze całkiem sporo, ale po co zwlekać?? ;)
Pierwsze prace już są, mam nadzieję że będą i kolejne.
Nagrody lekko się zmienią, bo doszło mi co nieco dla was ;)
 A może i będzie coś jeszcze :)

Wszystkich chętnych zapraszam do zapoznania się z tematem i zgłoszenia się.
Jeszcze nie jest za późno! ;)

Bardzo jestem ciekawa waszej interpretacji tematu, 
moją znajdziecie w informacji konkursowej ;)

Tak więc nie odkładać nic na później ;)
bierzcie swoje pędzle i kolorowe mazidła w rączki i czarujcie swoje prace.

Obejrzyjcie prace dziewczyn, 
naprawdę się napracowały i postarały. 

Malwina i jej makijaż:

więcej zdjęć na: malwina305.blogspot.com

Justyna i jej interpretacja:
więcej zdjęć: makijaze-justyny.blogspot.com

Makijaż Doroty: 


więcej na: makijazowy-zakatek.blogspot.com



Zdjęcie




zdjęcie 2

4 komentarze:

  1. mnie też kusi, żeby się zgłosić :)

    przy okazji - nominowałam Cię do Liebster Blog Award
    http://ank13pietro.wordpress.com/2013/08/21/nominacja-do-liebster-award-po-raz-pierwszy/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email