Translate

niedziela, 11 sierpnia 2013

Etap 6 CRAZY MAKE-UP CHALLENGE u Jessie

...czyli kolory, neony, z wybiegu.

(nadrabiamy zaległości)

więcej tutaj


Cóż trochę czasu minęło od mojego ostatniego makijażu.
Moja siostra użyczyła mi swojego aparatu i tak postanowiłam nadrobić zaległości w projekcie u Jessie :)
Dostałam kilka zaproszeń do innych nowych projektów od innych blogerek, jednak niestety z braku własnego sprzętu (bo nie wiem kiedy będę miała kolejną okazję do stworzenia makijażu) jestem zmuszona odmawiać wzięcia w nich udziału, a szkoda bo tematy bardzo fajne i gdyby nie to na pewno bym się skusiła.






Sam makijaż jest bardzo awangardowy stworzony z myślą o wybiegu mody, bo tam można wszystko ;)

Konkretnej inspiracji nie miałam, pomysł powstał całkowicie w mojej głowie i po prostu został zrealizowany.
Mam nadzieję że i zdjęcia przypadną wam do gustu. Może jakość nie jest najlepsza, ale cóż inny aparat, inne opcje i nie umiem nim operować, w dodatku w przeciwieństwie do mojego Coolpix`a bardzo kradnie kolory, bo kreska na zdjęciu jest tu niebieska, a w rzeczywistym obrazie jej barwa jest soczyście żarówkowym turkusem, co można było zauważyć nieraz w moich innych make-up`ach, co i wam się podobało :) Róż też jest o wiele bardziej soczysty a dolna i górna warga były pomalowane różnymi kolorami szminek (fioletem z drobinkami i matowym pomarańczem), czego też trudno zobaczyć. Mam jednak nadzieję że zdjęcia choć trochę wam przybliżą moją koncepcję, a sam makijaż się spodoba :)
Oboje oczu pomalowałam w dwa różne sposoby, ale zaznaczam taki miałam właśnie przebiegły zamiar ;)




Ps. tym wpisem chciałabym też bardzo podziękować mojej siostrze za użyczenie aparatu :)
This make-up is 4U ;)


9 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email