Translate

poniedziałek, 15 lipca 2013

WAKACYJNY KONKURS NA NAJLEPSZY BLOG KOBIECY


Portal internetowy iwos.pl stworzył wakacyjny konkurs na najlepszy blog kobiecy.
Długo myślałam nad tym aby się do niego zgłosić i w końcu stwierdziłam, że co mi tam ;)
Zgłosiłam się tak szczerze z czystej ciekawości i tak żeby trochę się sprawdzić.
Nie idę za rywalizacją i wszystkim dałam po 5 gwiazdek, a co każdemu się należy, choćby za odwagę :)
Po czym jak to cała ja, zupełnie zapomniałam o tym że tam jestem zgłoszona i dopiero po kilku dniach przypomniałam sobie o tym, kiedy zobaczyłam prośbę na fb. o gwiazdki u jednej z blogerek :)
więcej
Wchodzę tam i aż mnie dosłownie zatkało ze zdumienia. Poważnie! Miałam aż 2,5 gwiazdki i to wtedy bez żadnej promocji!! Teraz dalej dzięki miłośnikom bloga i drobnej reklamie na facebook`u dobijam do 3 gwiazdek. Jejku naprawdę strasznie mi z tego powodu miło. Kochani jesteście wielcy i cieszy mnie bardzo, ale to bardzo fakt że głosujecie na mnie, bo widać jednak są jacyś fani mojego skromnego bloga :) Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję i choć może nawet nie wygram, bo jest tam masa genialnych blogów, którym kibicuję to dzięki wam już w tej chwili czuję się jak zwycięzca i posiadacz miliona dolarów :)

i tak jakoś ta piosenka mi spasowała na dziś ;)


I jeśli ktoś z was lubi mój blog i chciałby mi pomóc w wygranej to proszę skromie o 5 gwiazdeczek po kliknięciu w link http://iwos.pl/konkurs/117 ale nie namawiam każdy niech głosuje wedle własnego uznania, jeśli uważacie że zasługuję na mniej to walcie śmiało ;) Dla mnie każda gwiazdka jest mile widziana, bo to i tak jakiś tam punkt, który jednak nie jest wam obojętny :) 

ps. A jutro jak już kiedyś wspominałam mój blog będzie miał swoje pierwsze urodziny, co za tym idzie?? Mam dla was konkurs makijażowy, którego pomysłodawczynią jest moja kochana Oleńka. :) 
Myślę że wam się spodoba i powalczycie o skromne nagrody ;)
Jednak o wszystkim dowiecie się dopiero jutro dziś zostawię was na chwilkę w niepewności :)

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, sama już cię jakiś czas temu wy lukałam (sama biorę udział i sprawdzałam konkurencje hihi) i oczywiście 5 gwiazdeczek poleciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi dziękuję :) :* a ja już dawno zagłosowałam :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki i masz moje poparcie! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) bardzo się cieszę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email