Translate

środa, 17 lipca 2013

Urodzinowy konkurs z nagrodami :)

Tak  to właśnie o to wczoraj minął rok od mojego pierwszego, nazwijmy to "helołowskiego" wpisu na tym blogu, a co za tym idzie trzeba zrobić mini podsumowanie.
W ciągu roku mój blog został wyświetlony prawie 6800 razy.
Wszystkich komentarzy na blogu mam 278,
a utworzone przeze mnie wszystkie wpisy wynoszą łącznie z tym liczbę: 263.
Mam 22 publicznych obserwatorów, a do kręgów w google+ dodało mnie 14 osób.
Wzięłam udział w 4-ech projektach makijażowych (dwa już zakończone, pozostałe dwa wciąż trwają).


Wygrałam w jednym rozdaniu.

Moje 3 najpopularniejsze wpisy to:
Jak zrobic cos z niczego - czyli wpis polecanego przeze mnie bloga ;)
Tag - co znajduje się w mojej torebce - czyli moje pierwsze blogowe otagowanie, które wiele dla mnie znaczy.
Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny tydzień 1 - czyli mój znany wam dobrze szalony słonecznik.

W dodatku poznałam masę wspaniałych i ciekawych osób, które bardzo wspierają mnie w moim blogowaniu, przez co są moją inspiracją i motorem napędowym zmuszającym mnie do dalszego działania i rozwijania swych umiejętności, pokonywaniu swoich lęków i obaw i uczenia się nowych rzeczy.

źródło
To będzie na tyle jeśli chodzi o podsumowanie roku mojej przygody z tym blogiem.
Sama będę działać dalej, a już dziś możecie zgłosić się u mnie do urodzinowego konkursu.
Z początku miałam zrobić jakieś rozdanie, ale kiedy wczoraj odwiedziłam koleżankę rozmawiałyśmy sobie tak o moim blogu i stwierdziłam że chciałabym stworzyć jakiś fajny konkurs makijażowy.
Pierwotnie miało to być przyjęcie urodzinowe. Jednak moja przyjaciółka wymyśliła mi genialny pomysł na konkurs, tak więc tematem konkursu jest stworzenie makijażu inspirowanego: Porcelanową lalką.




Aż chce mi się zaśpiewać:

Formy nadsyłania prac dowolne, może być upiornie, ale może być też słodziutko, ważne żeby było blado i z różowymi policzkami, macie na to czas 2 miesiące. Jeśli ktoś ma ochotę może też stworzyć całą stylizację.
Ilość nadsyłanych zdjęć dowolna, jednak nie może być mniejsza niż 3-4 + jeśli czymś się inspirujecie należy podać źródło.
Zaś jeśli chodzi o same nagrody to póki co skromnie, jednak do września może się to zmienić ;)
Jeśli chodzi o mnie tak właśnie zinterpretowałam makijaż a la laleczka z porcelany. 
ps. Biały efekt skóry uzyskałam przy użyciu białego korektora z paletki korektorów firmy KOBO.





!!!UWAGA!!!
Przed przystąpieniem do konkursu należy przeczytać i zapoznać się z regulaminem.
Jeśli coś jest niezrozumiałe proszę o kontakt. :)



Regulamin konkursu:
1.Sponsorem nagród jestem ja, właścicielka bloga (http://mamo-ja-sama.blogspot.com/)
2. Zastrzegam sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie.
2 b. w przypadku jakichkolwiek zmian w regulaminie uczestnicy konkursu zostaną powiadomieni.
3. W przypadku dużej ilości zgłoszeń możliwe dodatkowe lub jeśli będzie ich mniej mogę je ograniczyć do jednej lub 2-óch.
    Jeśli będzie dużo prac przewiduję jeszcze nagrodę publiczności przyznaną przez czytelników bloga :) 
Aby konkurs ruszył musi w nim wziąść udział min. 10 osób.
 3 a. Wstępnie przewidywane są 3 nagrody, których to skład może ulec zmianie.
  3 b. w przypadku wszelkich zmian w nagrodach uczestnicy zostaną poinformowani.
  •  Nagroda za 1-sze miejsce: liftingująco-napinający żel do biustu 150ml Avon, Woda toaletowa Infunite Moment 50ml Avon
  •  Nagroda za 2-gie miejsce: lakier do paznokci odcień: real red Avon + kolczyki ręcznie robione
  • nagroda za 3-cie miejsce: bransoletka + kolczyki ręcznie robione.


4.Udział w konkursie mogą brać osoby pełnoletnie, lub osoby od 16 roku życia za zgodą rodziców których to skan zgody z podpisem należy przesłać wraz z pracą. 
5. Tematem konkursu jest PORCELANOWA LALA, czyli makijaż inspirowany figurką laleczki z porcelany, rodzaj nadsyłanych prac jest dowolny. 
 5 a.Wymagane są 3 zdjęcia: całej twarzy z otwartymi i zamkniętymi oczami /lub zbliżenia oka + zdjęcie makijażu z kartką (wzór można znaleźć poniżej).
 5 b. w przypadku tworzenia całej stylizacji należy dosłać jeszcze jedno zdjęcie.
  5 c. należy podać link do zdjęcia inspiracji ( w przypadku jeśli się umieszcza wpis na blogu umieścić inspirację tylko we wpisie)
6. Chcąc wziąć udział w konkursie należy: wkleić prace na swojego bloga z dopiskiem, że jest to praca stworzona na konkurs u mnie i podesłać linka do pracy pod tym postem i/lub przesłać je na adres e-mail tj.: mimma.ouch@gmail.com oraz udostępnić informację o konkursie na swoim blogu i/lub profilu na facebooku*  
7. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.
8. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane, a w przypadku ich niepoprawności osoba zostanie wyeliminowana z konkursu.
9. Konkurs trwa dwa miesiące od dzisiaj, tj. 17-07 do 31-09-2013 - UWAGA ZMIANA!!! - 31.10 godz.23.59
10. Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do 14 dni od zakończenia konkursu.
11. Na dane zwycięzcy czekam 14 dni
12. Zwycięzce wybieram ja ze specjalnie powołaną komisją w której skład wchodzi 8 bliskich mi osób, który ujawnię w czasie trwania konkursu - skład jury może się ulec zmianie.
13. Nagroda zostanie przesłana w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania adresu zwycięzcy.
14. Osoby biorące udział w konkursie wyrażają również zgodę na publikację zdjęć nadesłanych prac w specjalnie utworzonej galerii konkursowej.
15. Zgłaszając się do konkursu akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych  ( Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 

*należy podać link z odnośnikiem gdzie się podało daną informację o konkursie, może to być profil na fb (publiczny wpis), linki boczne na blogu itp.




NAGRODY:




Poniżej wzór co ma być napisane na karteczce dla mnie.


KILKA INSPIRACJI DLA WAS :)

źródło


źródło

źródło




ps. wpis miał zostać dodany wczoraj jednak miałam drobna awarię z internetem :/















18 komentarzy:

  1. Prześlicznie ci wyszedł ten makijaż! Może zrobię coś na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !!:)))
    oo super temat! :) Pewnie coś zmaluję :) Lubię ciekawe tematy :) Dobrze, że jest sporo czasu, może do tego czas będę miała nowy sprzęt :)
    A Twój makijaż mega!!! :)
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w takim razie z niecierpliwością czekam na wasze prace :)

      Usuń
  3. Kochana zapraszam na moją laleczkę http://malwina305.blogspot.com/2013/08/laleczka-z-porcelany.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na konkurs z chęcią coś stowrzę na niefo i zapraszam cię do siebie do projektu:
    Właśnie trwa tydzień 2 ;) pozdrawiam
    http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/07/projekt-makijazowo-paznokciowy-piekno.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza wersja lalki
    http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/08/lalka-z-porcelany.html

    OdpowiedzUsuń
  6. a to moja praca: http://makijazowy-zakatek.blogspot.com/2013/08/makijaz-lalka-z-porcelany-konkurs-u.html

    OdpowiedzUsuń
  7. witam niestety nie mam jeszcze bloga ale jesli sie uda to startuje u Ciebie z FB, oto moja propozycja:)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=602825136428833&set=a.602824826428864.1073741828.602812543096759&type=3&theater
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=602825116428835&set=a.602824826428864.1073741828.602812543096759&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  8. witam, jasne że możesz :) pisałam że z jeśli nie masz bloga zdjęcia możesz przesłać mi na meil mimma.ouch@gmail.com
    przepraszam że odpisuję teraz ale mnie po prostu wczoraj nie było ;)
    potrzebuję mieć e-mail osób które nie mają bloga, aby ich na bieżąco informować o ewentualnych zmianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. aha:) spoko ale do mnie mozesz pisac na fb jesli to nie problem:) bo maila niezbyt czesto sprawdzam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok :) w takim razie będę pisać w razie jakichkolwiek zmian na twój fan page :)

      Usuń
  10. Może się skuszę jak znajdę czas. Bo fajny temat na makijaż :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat bardzo mi się spodobał, tak bardzo że machnęłam małą sesyjkę w tej stylizacji :)

    Jak ktoś chce zerknąć, zapraszam: http://ank13pietro.wordpress.com/2013/09/17/sesja-czesc-1-porcelanowa-lalka/

    pozdrawiam ciepło,
    Ank. z 13. piętra

    OdpowiedzUsuń
  12. Zużyłaś chyba na siebie cały ten biały korektor z kółka :) Postaram się coś zmalować, tylko muszę właśnie wymyślić jakiś patent na tą białą twarz..

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny post gratuluje chętnie wypróbuje produkt :* http://ladyblack20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email