Translate

poniedziałek, 22 lipca 2013

Tydzień 4: Wakacyjne Inspiracje z Bluebrush87

...inspiracja strojem kąpielowym.

Z lekkim jednodniowym opóźnieniem dodaję makijaż inspirowany strojem kąpielowym.
Pierwsze moje podejście do makijażu było dość nieudane. Bo sobie wysoko postawiłam poprzeczkę i źle zaplanowałam całość wykonanego makijażu. Więc pierwotna inspiracja i makijaż poszły do kosza.
Drugie podejście wydaje mi się nieco bardziej owocne i tak oto efekty widać na załączonych obrazkach.


Niestety jestem po nieprzespanej nocy więc całość mogłaby być nieco lepsza, a i ja sama nie prezentuję się zbyt dobrze. Nawet nie miałam sił żeby wypieścić brwi. To mam nadzieję że wam się spodoba mój miętowy make-up. Za inspirację posłużyło mi oczywiście to owe dodane zdjęcie. Jak już kiedyś wspominałam mam słabość do tego kolorku, jednak on nie czuje mięty do mnie i nie współgra ze mną kompletnie, przez co jest mi w nim kompletnie  nie do twarzy, a szkoda. Jedyna rzecz w miętowej barwie(oprócz cieni do powiek i lakieru) to zegarek, który dostałam w prezencie na urodzinki od mojej Moni. 

Nie będę się już dłużej rozpisywać i zanudzać.
Wrzucam zdjęcia i zmykam. :)
Wiem, wiem że ostatnio znikam strasznie często ale tak jakoś grzech siedzieć w domu na tak piękną pogodę. Więc wraz ze znajomymi szukamy ciekawych zajęć w plenerze ;) Za to może postaram się o jakieś wpisy zdjęć z moimi stylizacjami. Jeśli chcecie oglądać mnie w pełnej krasie ;)


Po za tym wszystkim mam też kilka innych zajęć związanych z pracą w moim zawodzie, ale o tym wam wspomnę jak tylko wszystko będzie już pewne na razie póki co nie chcę zapeszać ;)






ps. zapraszam Was też gorąco do wzięcia udziału w konkursie
nagrody może skromne, ale myślę że temat dość interesujący :)


8 komentarzy:

  1. fajny letni kolorek:D
    tez ide w tym kierunku:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż:) też lubię ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor!

    Obserwujemy i zapraszamy do obserwacji naszego bloga : http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolorek zarówno stroju jak i makijażu. Uwielbiam takie kolorki :**
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email