Translate

czwartek, 11 lipca 2013

Tydzień 3:"Wakacyjne Inspiracje" z Bluebrush87

...czyli letni Zachód słońca. 

Pod koniec 2 tygodnia projektu u Gosi jak pewnie część z was zauważyła zgłosiłam się do jej projektu jednak nie wyrobiłam się ze stworzeniem makijażu o tematyce kwiatów tropikalnych - jednak wszystko nadrobię, w końcu co się odwlecze to nie uciecze ;) I zaległości moje w tym projekcie oczywiście się tutaj pojawią :)
więcej info tutaj :)
Zabawę miałam w palnie zacząć od pierwszego tygodnia, żeby nie mieszać i mieć wszystko w odpowiedniej kolejności, jednak natchnęła mnie owa aktualna tematyka. I tak zamiast mieć wszystko poukładane, mieszam, plączę i dziwaczę, obym się tylko nie poplątała za bardzo, bo się jeszcze nie wyplączę ;P




W projekcie bierze też udział znana wam zapewne bardzo dobrze GlamDiva, której praca mnie naprawdę zachwyciła :) Perfekcyjna w każdym calu dopracowane szczegóły i detale i wszystko na tak niewielkiej powierzchni :) 


Jeśli chodzi o inspirację to cóż zainspirowały mnie moje własnoręcznie zrobione zdjęcia, wykonane w sierpniu dwa lata temu w mojej pięknej krainie, w której zamieszkuję od urodzenia. ;)
Zaś jeśli chodzi o sam makijaż to troszkę nad nim posiedziałam, bo jednak jest to też mój pierwszy tego typu makijaż. Mam nadzieję że lekko przymkniecie oczy na drobne niedociągnięcia, które jestem pewna że tam są, jednak jestem otwarta na wasze rady i  chętnie ich wysłucham - nie obrażę się jeśli wam nie przypadnie do gustu :) Na powiece namalowałam eyelinerem złote gwiazdki ale na zdjęciach widać je średnio na jeża. Co jak wiadomo doprowadza mnie do szewskiej pasji.... Aaaaaa.... :/ aż mi się krzyczeć chce. Do tego po tym jak niespodziewanie w poniedziałek strzaskało mnie słońce, kompletnie nie mogę się z makijażem jakoś odnaleźć :/  Oglądajcie więc mą mordeczkę do woli, mam nadzieję że was nie przestraszę ;)








4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email