Translate

sobota, 13 lipca 2013

Tydzień 2 Wakacyjnych Inspiracji z Bluebrush87

...czyli cofam się wstecz nadrabiając zaległości :)

Makijaż inspirowany kwiatami tropikalnymi + mały bonus ode mnie ;)

Zapewne wiele z was wie że w projekcie Gosi wzięłam udział z nieco lekkim opóźnieniem, przez co mam drobne zaległości. Ot co!
Więc dziś postanowiłam lekko podciągnąć się w brakach i dodać makijaż do tematu z drugiego tygodnia jej projektu, w którym za inspirację mają nam posłużyć kwiaty tropikalne. Tak więc do dzieła ;)
A raczej drobnego wieczornego czytanka ;)




paciorecznik - źródło
Za inspirację posłużył mi owy kwiatek załączony na zdjęciu, jednak moje rzeczywiste odzwierciedlenie jego ma niewiele z nim wspólnego. Cienie nakładałam na mokro (po za szarym który miał być delikatnym cieniowaniem), aby uzyskać bardziej intensywną barwę. Oko obrysowałam delikatnie żelową kredką w czarnym kolorze z Avon-u, białą kreskę zrobiłam białym korektorem KOBO, a dolną powiekę delikatnie zaakcentowałam tym samym pomarańczowym cieniem wciągając go ku górnej powiece. Szarym cieniem zrobiłam ciniowanie ( taki mój mały eksperyment, nad którym jeszcze muszę poćwiczyć, bo mało udany).


aby powiększyć kliknij w zdjęcie :)
A w bonusie moja pierwsza wersja tzw. step-by-step, więc przymknijcie na nią oczka bo jest robiona bez żadnych bajerów, retuszów, lampy błyskowej i przy kiepskim oświetleniu bo za oknem buro, pochmurnie, ponuro i deszczowo. Aż nic się nie chce. Wiem że jakościowo zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia jednak mam nadzieję że puścicie mi to płazem, ale nie chciało mi się z nimi za bardzo nic robić, a i ja sama dziś jakaś tak ni twarzowa, ni wyjściowa. Nic tylko schować się do norki i nawet noska z niej nie wystawiać. :P







ps. Jak wam się podoba?? Dajcie koniecznie znać :D


ps.2
a jeśli chcecie poznać moją wersję 
makijażu ust ombre dla leniwych 
zrobiony tylko 2 kosmetykami dajcie znać ;)





3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email