Translate

środa, 10 lipca 2013

Moje top 10 / Soundtracków z YT...

... czyli hity małe i duże, które mi towarzyszą ;)

Dziś wpis z innej beczki czyli coś co ostatnio mi się wkręciło. Piosenki z którymi mam dobre wspomnienia :)
Moja mała lista hitów (czasem może i kitów) ;)

Hit lata jak tralala ;)

Hehe a to hit "samochodowej imprezy"ostatniej niedzieli, 
który nam towarzyszył w podróży ;) 
Wyjazd w góry = obowiązkowo góralskie piosenki :)

Uwielbiam - i co tu więcej gadać ;)

I mój i przyjaciółki taniec w aucie na przejeździe kolejowym,
ci co nas widzieli pewnie wzięli nas za kompletne wariatki ;)

Bardzo ładna polska piosenka :)

Za każdym razem koślawe śpiewane la la la ;)

Ruda daje czadu :)

Jakoś tak polubiłam i już :D

Pełen full i na całe gardło śpiewany refren, reszty piosenki nie znam ;)

Perfekcyjna piosenka i mój klimat <3 <3 <3

4 komentarze:

  1. Widzę kilka moich ulubionych hitów ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tu też kilka moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe taki moje pomieszanie przeszłości z teraźniejszością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    Bardzo pozytywna muzyka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email