Translate

wtorek, 9 lipca 2013

Makijaż inspirowany Egiptem

...czyli konkurs u Malwiny.

Malwina u której miałam już okazję brać udział w projekcie makijażowo paznokciowym. Stworzyła niedawno konkurs na swoim blogu, którego tematem jest Egipt, tak więc niewiele myśląc postanowiłam zgłosić się do niego, aby się sprawdzić i dalej szlifować swoje umiejętności. 



źródło
Tutaj trochę zainspirowałam się Kleopatrą i załączonym obrazkiem znalezionym w google. Jednak nie postawiłam na klasyczne kreski, na zdjęciu tego aż tak nie widać ale między podwójną czarną kreską namalowaną eyelinerem pociągnięte zostało też oko linerem w kolorze złota ;) Chciałam odbiec od klasyki i zrobić coś troszkę innego niż kolejną kopię makijażu Kleopatry, mam nadzieję że mi się to troszkę udało i wam się spodoba moja mała twórczość z dnia dzisiejszego ;) Przyznam że jest to 2 konkurs makijażowy w którym odważyłam się wziąć udział, bo patrząc na piękno prac innych dziewczyn, zazwyczaj się wycofuję. Achh bo co mi się tam równać z wieloma znakomitościami. Ale kto nie ryzykuje ten nic nie ma. Więc może, kto wie... ;) Ci którzy nie biorą udziału niech mocno kciuki trzymają, a tym co się zgłosili lub zamierzają, życzę skromnie powodzenia i niech wygra najlepsza/y :)


Jeśli chcecie poznać szczegóły konkursu, bądź sami wziąć w nim udział zapraszam tutaj.




Poniżej wrzucam też całkiem sporą ilość zdjęć 
piszcie co sądzicie i czy wam się podoba moja wersja konkursowego makijażu :)









ps. A tu jeszcze obiecane zdjęcie
z mojego niedzielnego wypadu na Górę Żar ze znajomymi ;)
śliczne widoki :)







7 komentarzy:

  1. Super, a zwłaszcza podoba mi się zdjęcie z kartką wyglądasz na nim jak Cleo ;) zabieram i dodaje do galerii;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dziękuję :) cieszę się że ci się podoba :)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie super!! :) Bardzo fajny kolor cieni :)
    Ciekawy konkurs, aż sobie sprawdzę :)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) użyłam trzech najjaśniejszych cieni z paletki fresh cut greens z Avon`u oraz zieleni E208 z paletki 40 ceni Beauties Factory (BF-23) ;)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :) super makijaż, zieleń piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email