Translate

piątek, 5 lipca 2013

Etap 5 CRAZY MAKE-UP CHALLENGE u Jessie

click click

...czyli Pióra, Motyle i Ptaki.


Cóż sprawa chyba prawdopodobnie była do przewidzenia i raczej nikogo to nie zdziwi że  wybrałam właśnie pióra i ptaki. Cóż jako że górują one w moim blogu w tle i banerze nie było opcji aby pominąć je w tymże właśnie temacie :D
Szczególnie sroki są mi bliskie - z wiadomych powodów ;) Także jak widać w moim życiu królują ptaki a co za tym idzie również i pióra. 

Osobiście pewnie jak wielu z was i mnie ptaki kojarzą mi się z wolnością, a co za tym idzie również i z bezgranicznym szczęściem. Ich nie obchodzą panujące gdzieś tam zasady i własne reguły. Zawsze zazdrościłam im tej lekkości i frywolności z jaką płyną pośród chmur.
   Makijaż zrobiłam trochę twórczy inspirując się odrobinę tłem z mojego bloga i w brew obowiązującym zasadom nie poszalałam z kolorami - postawiłam na motto jednego z projektantów "im mniej tym lepiej" (on miał na myśli kwestie stylizacji i dodatków, aby nie wyglądać jak Bożonarodzeniowa choinka :D. A czy to w tym wypadku się sprawdza?? Miejmy nadzieję że tak efekt oceńcie same/i  ;) jak widać na załączonych obrazkach nie jest to raczej makijaż codzienny chyba, że ktoś jest meeega odważny - jeśli o mnie chodzi to aż taka to nie jestem hardcorowa aby wyjść na ulicę z czymś takim na twarzy ;) Jednak w tym wypadku poszaleć można :D w końcu to zabawa, więc co mi tam ;) Tak więc wrzucam wam sporą garść zdjęć i przyjemnego ich oglądania wam życzę, mam też nadzieję że podoba wam się moja interpretacja tego tematu :)

Zdjęcia z lampą



Spis kosmetyków jakie zostały użyte do tego makijażu:

Twarz:
Podkład matujący / Avon - Ivory
Sypki puder (ideal flawless) / Avon - light medium
Baza pod cień / Avon
czarny eyeliner w słoiczku / pretty 
złoty eyeliner / Avon - CT

Oczy: 
cielisty i złoty cień do powiek z paletki electric purple / Avon 
czarny eyeliner w słoiczku / pretty 
złoty eyeliner / Avon - CT
Czarny tusz do rzęs super SHOCK / Avon

Brwi:
ciemniejszy brąz z paletki pink sands / Avon

Usta:
szminka odcień Pout / Avon

...i bez lampy ;)





a na koniec moja łapka :P

ps. Kto by pomyślał że to już półmetek zabawy u Jessie :D 8 lipca zacznie się 6 z 10 etapów projektu, jak to szybko zleciało :)

7 komentarzy:

  1. Kochana nastąpiła mała zmiana terminów, zapraszam na główną stronę projektu. A makijaż wyszedł przecudnie! bardzo pomysłowy ♥ Dodany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Jak to się mówi koronkowa robota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny pomysł naprawdę dobry...nie mogłam oderwać wzroku prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję wam :) bardzo się cieszę że wam się podoba :) :) :)

      Usuń
  4. Super, bardzo mi się podoba!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się podoba, ciekawie to zrobiłaś i z pomysłem, brawo! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email