Translate

wtorek, 2 lipca 2013

CRAZY MAKE-UP CHALLENGE u Jessie

... czyli etap 4 (nadrabiam zaległości).

Cóż stał się cud i mój (tak, tak: po raz kolejny).

więcej tu :)
Zbuntowany komputer, który odmawia mi posłuszeństwa stwarzając coraz to nowsze problemy wreszcie się nade mną zlitował i pozwolił mi na dodanie nowego posta. Nie mniej jednak nie chwalę dnia przed zachodem słońca (mimo iż już dawno schowało się ono za horyzontem). Postanowiłam Nadrobić drobną zaległość u Jessie. I dodaję makijaż w stylu Barbie.
Jednak nie jest to żywa kopia makijażu lalki inspirowałam się bardziej tymi słodkimi barwami towarzyszącymi tejże plastikowej postaci ;) Przyznam że makijaż mi się spodobał i zachwycił kilka moich znajomych :) Nie mogło zabraknąć odcienia blue, pamiętam jak moja lalka miała widoczny cień na powiece w bardzo wyrazistym niebieskim odcieniu :D 

Nie wiem jak będą wyglądać te zdjęcia u was i czy też prezentują się tak tragicznie, bo przy zrzucaniu ich na mój komputer z aparatu kilka zostało dosłownie zmutowanych, wszystkie programy mi świrują. :( 
Ehhh od poniedziałku przeżywam istny horror gdyż komputer co chwilę się sam uruchamia i zawiesza co chwila doprowadzając mnie tym na skraj. Dziś przyjaciółka zaoferowała się że mogę dodawać posty u niej więc jakby nie było jakoś dam radę się z wami skontaktować póki nie znajdzie się rozwiązanie w czym tkwi problem :/





3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email