Translate

sobota, 29 czerwca 2013

Tydzień 7 z Addicted to makeup - Zainspiruj się na wiosnę

...czyli nadrabiam stracony czas.

Kalendarzowa wiosna została wyparta przez szalone i "chmurzyste" lato. A mnie po długiej nieobecności uzbierało się całkiem sporo zaległości, które właśnie staram się powoli nadrabiać.
W 7 i ostatnim tygodniu zabawy z Gosią, było stworzenie makijażu wybranego przez siebie celebryty...
Zainspiruj się na wiosnę
Cóż mogłam się posilić i przerobić się na Kubę Wojewódzkiego, ale niestety nie posiadam w swym skromnym kosmetycznym dorobku odpowiedniej ilości sprzętów etc. potrzebnych do wykonania takiej charakteryzacji ;P





Długo myślałam nad moim idealnym sławnym osobnikiem i tak uratowała mnie pewna muzyczna stacja telewizyjna w której na poczet braku dostępu do YouTube i muzyki (w którym to ruszałam w poszukiwaniu nowych nieznanych) musiałam zadowalać się muzyką z kanałów telewizyjnych w  pokoju rodziców jest ich 15 to w moim tylko 3 (ale to przez brak pilota i opcji wyszukaj nowych kanałów) :P
Nie ważne, w każdym bądź razie uratował mnie owy teledysk:

Jednak jeśli chodzi o Marinę to zdobyła moje serce już dużo wcześniej innym utworem ;)


Wracając do makijażu to cóż Marina stylizuje się na pin-up girl, niestety nie posiadam kępek, które zostały doklejone w dolnych powiekach więc zastosowałam eyeliner, mam nadzieję że wyszło tak jak powinno i choć odrobinę przypomina moja charakteryzacja ową Marinę, którą macie na załączonym obrazku i w teledyskach :D
Loki na prostownicy standardowo wyszły mi kulawe, ale cóż mam do takich rzeczy dwie lewe ręce :P Chyba tylko ja potrafię lokówką wyprostować włosy :/ yhhh






5 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło! Ja też niestety nie zdążyłam z tym tygodniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło:) Serduszko jest urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie podoba pierwsza fotka gratuluje ci kochana ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email