Translate

piątek, 7 czerwca 2013

Tydzień 6: Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny

...czyli Makijaż Artystyczny.


Cóż właśnie dobiegł końca projekt u Malwiny, dziś mija ostatni dzień tygodnia zmagań z jej zabawą. 
Makijaż zrobiony na szybko w 3-ech wersjach, zdjęcia dodaję na szybko bez żadnych specjalnych obróbek i magicznych trików w programach, bo za chwilkę wychodzę.
Aż trudno uwierzyć że to już koniec...
klik klik klik


 Specjalnej inspiracji nie miałam, dałam ponieść wodzę fantazji i oto efekt widoczny na zdjęciach. W niedzielę postaram się zrobić małe podsumowanie tego co za mną. Kurczę, jestem z siebie dumna że udało mi się wyrobić we wszystkich terminach... A było naprawdę gorąco. I czuję się wygrana bo dzięki dziewczynom i ich projektom naprawdę przełamuję lody, uczę się nowych rzeczy i daje mi to ogromną satysfakcję. Nie zgłosiłam się do projektów dla nagród, a dla zabawy i przygody, którą przeżyłam i przeżywam. Po za tym poznałam mnóstwo ciekawych blogerek, a mój blogroll jest pełen nowych ciekawych wpisów innych blogerek ;)
Zostawiam was już z tymże wpisem a sama idę się ogarnąć i zbieram się w podróż do Katowic na małą potańcówkę wśród znajomych. 
Ajjj naprawdę już dawno się z domu nie ruszałam... i trzeba rozruszać skrzypiące kości... :) :P







2 komentarze:

  1. Super wygląda ta kolorowa kreska! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Serdecznie na podsumowanie całego projektu i wybór najlepszej pracy: http://malwina305.blogspot.com/2013/06/podsumowanie-caego-projektu-wybor.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email