Translate

czwartek, 6 czerwca 2013

Etap 3 z CRAZY MAKE-UP CHALLENGE u Jessie,

...czyli SŁODYCZE, OWOCE, DESERY.


I tak egzaminy semestralne już za mną, zostały tylko 2 w których będę walczyć o dyplom, ale w tej chwili idę już na spontan. Ostatnio trochę mi się w życiu pomieszało i nie mam kompletnie głowy do niczego. Świadczy o tym nawet to że z anatomii zdałam semestr na 3, mogę wam się jednak pochwalić że moja średnia wyniosła jakieś 4,8. Zapewne o terminach do projektów też bym zapomniała gdyby nie mój kalendarzyk kartka powieszona na drzwiach od mojej szafy na ubrania i przypomnienia w telefonie. Póki co jako tako się udaje.
klik klik klik

Makijaż zrobiłam wczoraj - dosłownie w biegu kilka godzin przed moim wyjazdem na imprezę do Katowic (która została przeniesiona na inny termin) i mimo paru przeciwności losu i tak dobrze się z siostrą bawiłyśmy, takie odstresowanie trochę daje, szkoda że nie udało się zebrać większej liczby osób.  Teraz tylko zostało zmęczenie przez niewyspanie, bo rano czekała nas pobudka i moja wizyta u lekarza. Nie chcecie mnie widzieć ;P Wyglądam jak zombie ;P Cóż nie jestem zadowolona ze zdjęć, ani z tego makijażu. Nie był to mój dzień a czas naglił. I pewnie jeszcze zrobię jakieś drugie podejście. Póki co dodaję jedynie skromnie to co mam. Wybacz mi Jessie że tylko z jednym tematem się wyrobiłam - po 20 czerwca nadrobię zaległości z 2 i 3 etapu :)
Wiem spierdzieliłam to po całości... :P






ps. chciałam się wam pochwalić niedawno otrzymałam 
wiadomość od firmy Nikon że wygrałam u nich w konkursie kubek w kształcie obiektywu :) :) :)
Jak tylko do mnie dotrze nie omieszkam się wam nim pochwalić ;)



3 komentarze:

  1. Super truskawka! Słodziutka ;) Dodany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie czeka zrobienie tego projektu... :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email