Translate

czwartek, 13 czerwca 2013

Blogowy zastój

Witajcie kochani cóż wystąpił problem czasowego i przymusowego zawieszenia działalności mojego bloga, związany z wystąpieniem problemów technicznych, a mianowicie mój komputer diabli wzięli :( :( :(
Niby miał być lepszy i szybszy, a skończyło się na tym że dysku w ogóle nie czyta ...
Ech... lepiej mieć czasem ślimaka jak nic :(
I czasowo jestem pozbawiona jakiejkolwiek możliwości dodawania nowych wpisów :( :( :(
Cóż jestem zdana na moją siostrę i jej dobre serce w kwestii użyczenia mi jej sprzętu do dodawania zdjęć i nowych wpisów. Więc wszystko w jej rękach. ;) Póki co wielkie dzięki dla niej że użyczyła mi go dziś na sekundkę :D xoxo
Niestety zawaliłam ostatni tydzień projektu u Gosi :(
A tak mi dobrze szło. Cóż nadrobię to jak tylko będę mogła.

Kończę i do kolejnego wpisu wkrótce (oby)




3 komentarze:

  1. Pojawiła się zmiana dotycząca projektu zapraszam do zapoznania się z nią:
    http://malwina305.blogspot.com/2013/06/wazna-informacja-dotyczaca-projektu.html

    ps. mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może szybko komputer będzie sprawny :) Bo chciałabym Cię zaprosić do mojego wakacyjnego konkursu - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/06/konkurs-wakacyjne-inspiracje.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz dołączyć i to w każdej chwili :) Więc pędzle w dłoń i czekam na pracę ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email