Translate

niedziela, 2 czerwca 2013

6 Tydzień z Addicted to makeup - Zainspiruj się na wiosnę

... czyli Pin-up girl make up.

I tak zbliżam się powoli ku końcowi z projektem u Gosi. Jak ten czas szybko leci. Jeszcze został już tylko jeden tydzień zabawy z Gosią i jej projektem.Przyznam że na ten właśnie temat czekałam z ogromną niecierpliwością, bo od dawna zamierzałam zrobić tego typu make-up jednak stwierdziłam że poczekam aż nastanie wybrany termin. Mam nadzieję że podołałam zadaniu i spodoba wam się moja interpretacja pin-up. ;)
klik klik
Przyznam że myślałam o stworzeniu klasycznej wersji jednak jakiś czas temu zakupiłam sobie w Avonie konturówkę czarno-turkusową i jakoś w tych barwach miałam ochotę stworzyć make-up. Inspiracji było wiele i na żadną nie mogłam się zdecydować, więc zaś nastąpiło połączenie kilku wersji ;) Do tego makijażu użyłam jasnych cielistych i brązowych cieni do powiek, a łuk brwiowy rozjaśniłam perłowym białym cieniem, natomiast policzki musnęłam różem i rozświetlaczem, a usta okonturowałam i nałożyłam na nie szminkę w kolorze fuksji. 










 I jak wam się podoba??


ps. Trzymajcie za mnie mocno kciuki 
bo w poniedziałek i wtorek mam dwa ostatnie egzaminy
po których będę 17 i 19 pisać już te dwa właściwe na technika.








4 komentarze:

  1. Piękny makijaż, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny make up!:) Oczko bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak więc powodzońska na egzaminach! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email