Translate

czwartek, 30 maja 2013

Tydzień 5: Projektu makijażowo - paznokciowego Malwiny

...czyli nastał WIELKI BŁYSK ;)

klik po więcej
Dosłownie oderwałam się od zakuwania i robienia notatek na poniedziałkowy egzamin z fizykoterapii, bo uświadomiłam sobie że dziś ostatnia chwila na dodanie pracy do projektu u Malwiny, a ja przez te egzaminy zapominam praktycznie o całym świecie. Ale do zdania semestru zostały mi dwa przedmioty, a potem tylko egzamin na technika i czas na staż. ;) Oj to naprawdę moje last minute więc dodaję w biegu.




wersja light
Całe moje szczęście w tym wszystkim że przyjaciele mnie czasem wyrwą z tych moich książek, bo całkiem bym zdziczała i za jakiś czas pewnie wyrosłaby mi broda i przywdziałabym pelerynę z wielkim kapturem, a do ręki wzięłabym drewniany kij i wyglądała bym w tym wszystkim  jak jakiś mędrzec buszujący po okolicy w poszukiwaniu... Yyyy w sumie to nie wiem w czego poszukiwaniu ;P ale pewnie coś do szukania by się znalazło...Dobra nie ważne, przygotowałam dla was dwie wersje makijażu pierwsze zdjęcia z mniejszym błyskiem: czyli biały opalizujący brokat na kościach policzkowych i skroniach, druga błysk w wersji hard - czyli na powieki dałam brokat w kolorze black & brown ;) Na usta dałam piękną szminkę z Avonu w odcieniu "frost berry", do makijażu oczu użyłam perłowych cieni w barwach czerni, brązu i delikatnego różu plus białą kredkę do oczu. Z całym makijażem postanowiłam się trochę zabawić i wyszło co wyszło. Mam nadzieję że wam się całość podoba, bo mi nawet, nawet. Przyznam że odbiega on od pierwotnego pomysłu bo jednak musi być inaczej niż na moich inspiracjach, którymi się kieruję ;)
wersja ligt
Ps. Tym razem zdjęcia są bez większych ulepszaczy, nie chciało mi się z tym szaleć trochę z lenistwa, trochę ze zmęczenia i głównie przez notatki, które mnie wołają, więc czas brać swoje cztery litery w troki i pisać dalej, bo sporo prze de mną :(  3 majcie kciuki mocno abym zakończyła wszystko piękną średnią :) 



wersja dark

wersja dark


A tu macie wersję bez błysku, która najbardziej mi się podoba.

6 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ! :) ja już się chyba zamieniłam w takiego starca i mój blog ostatnio zarasta kurzem z braku czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. To Twój najlepszy dotychczasowy makeup! Podob mi się! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia co make up to lepszy :)) :* rośnie mi gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email