Translate

niedziela, 26 maja 2013

Tydzień 5: Addicted to makeup - Zainspiruj się na wiosnę

...czyli motyw arabski.

Jak wiecie w czwartek rozpoczął się kolejny tydzień makijażowych zmagań z Gosią. Tym razem tematem jest motyw arabski. A mnie dopadły dwie inspiracje i co tu zrobić żeby nie zwariować ?? Nie bardzo znam się na tych klimatach więc trochę nad tym tematem posiedziałam. Połączyłam makijaże moich inspiracji w jedno i zrobiłam też dwie wersje.

klik - link






klik - źródło
źródło
Pierwszą bardziej delikatną "codzienną" a drugą nieco bardziej w wersji hard. Szczerze nie wiem czy mój makijaż należy do tego typu dziedziny przeglądałam google w poszukiwaniu inspiracji i natrafiłam tam na owe dwa zdjęcia. Zauważyłam że cechą charakterystyczną tego makijażu jest mocno obrysowane oko dość ciemnym kolorem oraz wyraziste brwi. Tym razem postawiłam głównie na same brązy , w wersji hard dodałam nieco czerni, jednak na zdjęciach tego nie widać. Na twarz nałożyłam ciemniejszy podkład i bronzer a na policzki nałożyłam róż w ceglastym odcieniu, na usta nałożyłam delikatny błyszczyk. Brwi przyciemniłam ciemnym cieniem. Nie będę się dziś rozpisywać przed wami dawka zdjęć. 

Kilka w apaszce:




Jednak kiedy już w tej apaszce nie mogłam wytrzymać zrobiłam zdjęcia w wersji "chusta na szyję i jazda;)" więc macie też moje włosy w dwóch wersjach, choć na co dzień noszę je w kitce bądź zaplatam w warkoczyk ;) 
Tak więc miłego oglądania ;)
Jak wam się podoba moja interpretacja?? ;)
No i na koniec coś w wersji fun ;)
ps. wpis dedykuję mojej kuzynce Magdzie, która w przeciwieństwie do mnie kocha te klimaty. 
Wiem kochana że czytasz mojego bloga ;)











5 komentarzy:

  1. Świetnie ci wyszło, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ci motywie panterki, i mocniejszy makijaz bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) cieszę się że się podoba :D

      Usuń
  3. Monia to jest Twój najładniejszy make up :)) Moja zdolna :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email