Translate

środa, 22 maja 2013

Tydzień 4: Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny

...Lata `20,`60,`80.


Dziś na szczęście udało mi się jeszcze zrobić makijaż do projektu u Malwiny. Tematem przewodnim w tym tygodniu był makijaż z wybranych lat, cóż lata 20 najbardziej mi się spodobały. W tym makijażu charakterystyczny jest mocno zarysowane oczy na ciemny kolor (czarny), jasna cera oraz wyraziste brwi. Tego typu makijaż musi być starannie wykonany.

Ogólnie tak się nie maluję więc byłam ciekawa jakbym wyglądała w takowym makijażu ;) Za inspirację posłużyło mi zdjęcie wyszperane w internecie.
Jak widać lekko się na nim wzorowałam ;) 

Cóż sam makijaż nie był aż trudny w wykonaniu mimo że tak wyglądał o dziwo nawet cienie mi się nie obsypały ;) Przyznam że strasznie podobają mi się takie zabawy z makijażem, robię makijaże na które normalnie na co dzień bym się nie odważyła ;)
Jak wam się podobam w takim wykonaniu?? 







7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, dodaje do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! :) ja chyba zrobię 50. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgaś tego fajka! xP bardzo fajnie wyszło, ale jestem przeciwna paleniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dziewczyny ;)
      ps. papieros był dodatkiem do zdjęć ;)

      Usuń
  4. Makijaż - tak, papieros - nie :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :) To zdjęcie czarno-białe bardzo podobne do tych lat:) Bardzo ładnie Ci w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email