Translate

środa, 22 maja 2013

Tydzień 4: Addicted to makeup - Zainspiruj się na wiosnę

 ...czyli, Motyw zwierzęcy.

Mija kolejny tydzień projektów, a ja po raz kolejny prawie bym je przegapiła. Czas mi leci okropnie dziś pierwszy egzamin za mną, jutro czeka mnie kolejny, ale nie o tym tu mowa, w tym tygodniu u Gosi motywem przewodnim zabawy jest motyw zwierzęcy. Wczoraj miałam chwilkę więc postanowiłam zrobić choć jeden projekt, co do reszty to postaram się jakoś przy wolnej chwili je zrobić. Jednak internet odmówił posłuszeństwa i dodaję zdjęcia dzisiaj ;)
klik klik







Przyznam że na ten temat najbardziej czekałam, mam masę pomysłów co do makijaży w tym temacie, jednak z czasu niewiele, jednak kiedy z czasem będzie lżej stworzę jeszcze kilka makijaży tego typu, nawet bardziej szalonych ;) Stworzyłam dwie wersje makijażu, jedną "delikatniejszą" drugą trochę bardziej wyrazistą. Moją inspiracją były leopardzie cętki natomiast w drugiej wersji postanowiłam zrobić też usta na wzór tygrysich paseczków ;) Wiem, wiem jest masa lepszych makijaży, ten zrobiłam "Pędzikiem" aby zmieścić się w czasie ;) Jutro postaram się wyczarować kolejny z makijaży z projektów. Zmykam do książek, a was zapraszam do oglądania zdjęć - za 3 tygodnie czekają mnie już egzamin na technika ;)


Makijaż 1: Leopardzie cętki gnają pod wiatr...




Makijaż 2: ...zakochany tygrys ;)




Ps. I jak wam się podoba makijaż?? Mam nadzieję że ten makijaż pasuje do tematu ;)

4 komentarze:

  1. Świetny jest ten makijaż :)) usta super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaajny! Panterka zawsze w modzie :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email