Translate

wtorek, 14 maja 2013

Tydzień 3: Projektu z Malwiną

..BUTY - czyli to co kobiety kochają najbardziej.

Mija właśnie kolejny tydzień zabawy z projektem Malwiny, 
nim się spostrzegłam nastał wtorek, 
a wraz z nim pod presją czasu oraz rozpaczliwych poszukiwań inspiracji
narodził się nowy pomysł na makijaż.
Inspiracją stały mi się kultowe już buty znanego projektanta.
Ahhh kto by nie chciał posiadać ich w swojej szafie :)

Kiedyś wszystkiego czego pragnęły kobieta to diamenty, ale skoro czasy się zmieniają, to i upodobania również.

http://www.christianlouboutina-au.com/
Dziś kobiety pragną bardziej w świecie czegoś innego czyli Christian`a Louboutin`a i jego szpilek ;)

Przyznam te buty to moje marzenie, ale póki co pozostaną tylko marzeniem ;) 
Jedyne co mi pozostaje to wielkie "ochy" i "achy" na ich widok.
Jednak i tak pewnego dnia znajdą się w mojej szafie ;)
Tylko ciii bo moja rodzina się wyrzeknie, jak to robią kiedy "przygarniam" kolejne buciki ;)

Makijaż był inspirowany barwami tych butów.
Niestety jakoś tak czarny cień gdzieś mi zaginął, więc użyłam
"niby" czarnego z paletki aquadelic z Avon-u i czerwieni z paletki 40 cieni Beauties Factory, na brwi cień w odcieniu brązu z paletki pink sands również z Avon`u, oraz czarną żelową kredkę z serii  superShock (która stała się moim absolutnym nr.1 wśród wszystkich kredek i konturówek jakie do tej pory używałam, tak samo jak i tusz z tej serii)

Miałam w zamiarze dodać też jakiś manicure, ale moje paznokcie się zbuntowały i w połowie się połamały, co nie prezentuje się zbyt estetycznie na palcach. Tak więc niech będzie tylko sam makijaż i tym razem ;)

Mam nadzieję że make-up wam się podoba. :)







Tak więc tajemnica ciemnych okularów rozwiązana ;)

Moje wcześniejsze makijaże z tego projektu znajdzie tutaj:

Tydzień 1: Kwiaty = podejście 1



Tydzień 1: Kwiaty = podejście 2
Tydzień 2: Ślub

7 komentarzy:

  1. no Louboutiny jak się patrzy ;) od razu jak tylko w newsach zobaczyłam miniaturkę to wiedziałam co jest grane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te buciki :) makijaż też oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat o tym modelu Louboutinów nie marzę, ale ma masę innych wymyślnych, za które to bym wiele zrobiła. :) Kocham szpilki i mam mnóstwo par. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień, Kochana życzę ci tych bucików, aby kiedyś wylądowały na twojej półeczce:) (Chociaż, ja szczerze nie widzie różnicy, miedzy nimi, a takimi za 70zł hihi, przynajmniej wyglądowo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny :) cieszę że wam się podoba :)
    ps. sama nie wiem czemu ale to jest jedyna rzecz od topowych projektantów, którą chciałabym mieć w swym posiadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rasowy makijaż:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah te szpilki! Marzenie ♥ Bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email