Translate

wtorek, 28 maja 2013

TAG - co znajduje się w mojej torebce.

.... czyli pokaż kotku co masz w środku (albo co w twej/mej torebce piszczy) ;)

Dziś post który ukaże wam głęboko skrywaną tajemnicę, czyli co nieco o mnie i pierdołkach z mej torebki.
Nie tak dawno temu zostałam o tagowana przez właścicielkę bloga Makijażowo. Długo czekać jej nie każę "podnoszę rękawicę" i podejmuję wyzwanie ;)
Całe moje i wasze szczęście niedawno zrobiłam porządek w torebce, a to przez rozwalone pudełko zapałek i zapałki walające się po mej torebce - miałam je od wszystkich świętych ;)

A więc moją nominację rozpoczynam zdjęciem mojej torebki:


Dostałam ją w spadku po mojej Oli - znudziła jej się i taki free gift dostałam ;)
niestety nie wiem jakiej jest firmy, bo nigdzie nie pisze, 
jedyne co udało mi się wyszperać to metka z napisem made in china ;P

to jest mój bałaganik ;P

A teraz spis powszechny torebkowych rzeczy:

1 - legitymacja (nieważna), a w niej kolejna legitymacja (również nieważna)
2 - zeszyt w owieczki a w nim moje notatki z wczoraj
3 - kalendarz, a w nim wszystkie ważne daty, terminy itp. 
(jestem tak zakręcona że o własnych urodzinach zapominam)
4 - przepis na tonik (zadanie na chemię kosmetyczną)
5 - darmowe gazetki "metro" ( dostałam dwie - farciara ze mnie ;P )


1 - okulary ( ślepnę a i tak ich nie noszę :/ )
2 - spray na katar dla alergików ( niestety jestem w moim przypadku katar sienny - genetyczny)
3 - mój wygrany Big Milk ( jeszcze go nie wymieniłam)
4 - balsam do ust Avon ( jego żywotność dobiega końca)
5 - szczota ( bo brak kołtunów to podstawa ;P )
6 - krem do rąk Nivea (niema sobie równych)



1 - drobne / hurra znalazłam 80 groszy ;)
2 - kolczyki / miały zostać zmienione w drodze na zajęcia - no właśnie miały być :P
3 - spinka, wsuwki i rozwleczona gumka
4 - indeks ( wiadome )
5 - Apap, coś na gardło i moje leki ( czyli moje must have absolutne)
6 - lizak i kawa - zapomniałam o nich ;P
7 - ładowarka i telefon
8 - klucze i moja sagowa misia ( sukienka mi się nie podobała to się jej pozbyłam - ostatnio widziana w okolicach szkatułki z biżuterią)  


1 - długopisy ( czasem trzeba coś napisać )
2 - pilnik (stary ale jary) :P
3 - błyszczyk Avon (jeszcze błyszczy)
4 - tusz do rzęs ( taki se...)
5 - mój aktualny zapach (wspominałam o nim niedawno)
6 - Krem BB (Avon)
7 - paletka pink sands (Avon) 
8 - Lakier Golden Rose Jolly Jewels (wygrany w rozdaniu u jednaj z blogerek)
chodzę z zamiarem pomaluję pazurki na przerwie - i na tym koniec ;P
9 - portfel (poprzedni niedawno szlag trafił), a w nim:

karta do biblioteki miejskiej
moja karta miejska - autobusowa
karta payback
jakieś tam karty rabatowe - typu orsay
karta na tor gokartowy
i masa wizytówek (typu dentysta sadysta etc.)


Ps. rano można jeszcze znaleźć w mej torbie 
termos z gorącą herbatą i jakieś kanapki,
bo nigdy nie wiadomo kiedy  zrobię się głodna ;)

Tak więc taguję:
(mam nadzieję że mnie za to nie zabijecie)


 Ps2: mam nadzieję że przyłączycie się do zabawy i mnie nie zabijecie za tagi ;) 

Otagowane osoby wywiązując się z mojej nominacji muszą zrobić następujące rzeczy:
  • Napisać o tagu, że dostało się nominację :)(i że prowodyrką całej akcji jest makijazzowo)
a następnie, kolejno:
  • Zrobić zdjęcie torebki opisać skąd się ją ma,
  • Zrobić zdjęcie całej jej zawartości 
  • Opisać zawartość jaką się ma w torebce.
  • Otagować osoby które się chce, i ile się chce.


Aaaa i zapomniałam: w mojej torbce zawsze musi być mój mały różowy Coolpix, ledwo zipie, ale zipie ;)

14 komentarzy:

  1. Ale fajnie Ci wyszło!! Wywiązałaś się kochana z tagu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za Tag, ale obawiam się, że w moich torebkach niczego nie ma xDD Coś spróbuję zrobić, może nakręcę filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo ja dodatkowo kręcę filmiki na yt z instruktarzem jak wykonać makijaże :) Wszystko jest u mnie na blogu ^^ A miałam tam już kilka tagów, to czemu by nie ^^ Tylko najpierw muszę ogólnie ogarnąć torebki, bo nic w nich nie mam, serio xD

      Usuń
  3. Bardzo fajny post :D kurcze kobieto to Ty się nieźle odźwigasz codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak bywa że chadzam obładowana jak wielbłąd ;) zdarza się mam jeszcze 2 torbę; a w niej masę rzeczy na zajęcia z pracowni kosmetycznej - jednak kończę szkołę i to powoli zniknie ;)

      Usuń
  4. Kurczę kobieto ale Ty masz tam pierdółek w tej torebce!!;)
    Dzięki za otagowanie. Podoba mi się to wyzwanie!! Do końca tygodnia się z niego wywiążę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przy mnie jeszcze usmieszek..kurcze obym nie zapomniała o tym TAGu :)

    a krem bb avon mam tylko nawet go jeszcze nie uzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, dla mnie fajny jest :)

      glamdiva.pl

      Usuń
    2. w sumie drobne niedoskonałości potrafi zakryć, jednak preferuję bardziej podkład więc może to jest tym spowodowane. Jednak plus jest taki że nie obciąża cery ;)

      Usuń
  6. Hehe czasem tych pierdołek jest więcej. ;)
    A co do kremu to jeśli o mnie chodzi to szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja torebeczka : http://malwina305.blogspot.com/2013/05/panienski-tag-co-znajduje-sie-w-mojej.html Jeszcze raz dziękuje za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za otagowanie! Obiecuję że odpowiedz pojawi się na moim blogu ale nie mogę obiecać konkretnego terminu bo mam strasznie dużo zaległości ostatnio! Jeszcze raz dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie mi się udało odpowiedzieć ;) http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/06/tag-co-jest-w-mojej-torebce.html

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email