Translate

wtorek, 28 maja 2013

Rozdanie u Domi...

...czyli dla każdego coś fajnego ;)

Cóż jak pewnie większość z was miała okazję się już o tym dowiedzieć Domi na swoim blogu. - organizuje rozdanie. Uzbierało się tam już całkiem sporo ciekawych gadżetów, które wyznam wam nieskromnie chętnie bym przygarnęła ;) Sama przyznam że z mym roztrzepaniem obudziłam się dopiero wczoraj gdy ujrzałam w czytniku nowy wpis u Domi o kolejnych dodatkowych nagrodach. Można się zgłaszać do końca maja, tak więc niewiele czasu zostało, tak więc klikajcie i się zapisujcie szybciutko bo wam niewiele czasu zostało ;)


ps. dodatkowe dosypane kosmetyki do puli nagród w rozdaniu znajdziecie TU

2 komentarze:

  1. http://makijazzowo.blogspot.com/2013/05/tag-co-znajduje-sie-w-mojej-torebce.html

    Taguję rzucam wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zapraszam na rozdanie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email