Translate

czwartek, 9 maja 2013

Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny: Tydzień 2

...czyli ślub.

Kolejny tydzień projektu makijażowego powoli dobiega końca.
Z racji że w tym tygodniu pokrzyżowały mi się delikatnie plany makijaż dodaję dosłownie na ostatnią chwilę.
Zwlekałam z tym trochę ze względu na moją twarz, która po serii zabiegów z kwasami na zajęciach dostała "właściwego wyrzutu".
I gdzieniegdzie wyszły mi drobne grudki.




Mimo to nie jest już tak źle, jak to kiedyś miałam, jeśli chcecie to nawet kiedyś pokażę wam zdjęcia jak wyglądałam kiedy dopadł mnie trądzik i efekty teraz w trakcie leczenia i stosowania różnych zabiegów ;) O ile lubicie takie potworności ;) Co do samego makijażu to wykonałam go w odcieniach brązu + czarna kreska eyelinerem i tusz. Pod łukiem brwiowym i w wewnętrznych kącikach oczu dałam jasny perłowy cień, aby rozświetlić spojrzenie i nadać mu głębi :) Ok, nie będę się rozpisywać już więcej, bo przez moje "gadulstwo" pewnie część z was osiwieje ;)
Tak więc miłego oglądania zdjęć ;)








Ps. sezon na wygrywanie Big Milków uważam za rozpoczęty,
1-szy Big Milk w tym roku i od razu wygrana ;)


8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Ja też miałam teraz wysyp niespodzianek tylko u to wina stresu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki, widzę że fajnie sobie radzicie z welonami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny ;) nożyczki+ igła i nitka +gumka do włosów a do tego skrawek ze skracanej firanki = welonik własnoręcznie zrobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, ciepły make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam różne perypetie z nieproszonymi gośćmi na twarzy, znam Twój ból. :) Ładny makijaż, oby tak dalej.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie dziewczyny :) ehhh i pomyśleć że kiedyś drażniły mnie drobne krosteczki ;|

      Usuń
  6. Bardzo ładnie i gratuluję wygranej :) Ja zawsze miałam do tych lodow pecha heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mi akurat w tym przypadku szczęście dopisuje :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email