Translate

sobota, 11 maja 2013

Muzycznie na dziś... :)

Dziś wpis taki z innej beczki. Ostatnio oglądając MTV Dance trafiłam na ten teledysk.
Polecam obejrzenie go do końca ;) Przywraca takie optymistyczne spojrzenie na świat.
Jeśli się czegoś chce i coś kocha to mimo przeciwności losu warto walczyć o to do końca.

Ten człowiek to udowadnia. Życzę wszystkim takim ludziom wszelkiej pomyślności i trzymam za nich kciuki, bo tak to bywa że czasem trudno nam docenić i dostrzec pewne rzeczy dopóki ich nie stracimy.
Tak więc cieszmy się nawet z drobiazgów życia codziennego. Każdego promienia słońca, oddechu czy uścisku dłoni... :) :) :)
Miłego dnia i samych uśmiechów mimo że za oknem deszcz to nic... :)

ps. dziś żadnych wpisów z makijażem itp. 
nie dodaję - spędzam dzień z przyjaciółką popijając latte :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam tę piosenkę:) a ten teledysk wzruszający:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna muzyka;) pierwszy raz widze teledysk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email