Translate

piątek, 10 maja 2013

Mój pierwszy outfit ;)

fot. Paulina O.
Nim ruszę lada dzień z moim kolejnym makijażem - tym razem do projektu u Gosi o tematyce "monster high".
Dodaję coś absolutnie innego ;) Długo się nad tym zastanawiałam.
Przyznam że miałam zawsze w planach dodawanie wpisów z moimi stylizacjami,
jednak nie mam bladego pojęcia czy byłby tym ktoś zainteresowany.
Jeśli wam się taka akcja spodoba to ruszę z tym bardziej :)
Tymczasem dodaję wam zdjęcie, co prawda robione telefonem,
więc jakość jest nieco gorsza jak to w zdjęciu z telefonu, ale co ma w nim widać to widać :) Dodaję tylko jedno zdjęcie, bo więcej tejże stylizacji nie mam, raczej mam ale oba są prawie takie same ;) Jeśli będziecie na tak to postaram się o lepszą jakość i więcej zdjęć, ten nazwijmy wersją próbną - testową ;)
Mam nadzieję że wam się spodoba taka stylizacja ;) 
Jesteście zainteresowani takimi wpisami od czasu do czasu?? :) 


Czerwona narzutka: Bon Prix (39,90)
Bluzka: Orsay  ok. 40 zł - kupiłam z rok temu więc ceny nie pamiętam już ;)
Spódnica:  Tally Weijl (39,90 j.w.)
Rajstopy: SNC (0,99)
Buty: CCC (29,90)
Biżuteria: To prezenty więc cen nie znam ;)
Okulary: Biedronka (10,00)

Ps. dziękuję mojej siostrze Paulince - autorce tegoż zdjęcia ;)

3 komentarze:

  1. no proszę jaka sexi laseczka;) a stylizacja jak najbardziej na tak;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło ale pięknie wyglądasz!!! :) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email